Domestos lanseaza cea de-a doua editie a concursului national de creativitate - „Sustine igiena de 10”, cu sprijinul Ministerului Educatiei Nationale si Cercetarii stiintifice si isi propune sa contribuie la imbunatatirea conditiilor de igiena din scoli si gradinite.
Concursul de anul acesta va fi adresat nu numai elevilor din ciclul primar, ci si prescolarilor, si ii va provoca pe copii sa il ajute pe Capitanul Igiena, imaginea concursului, sa salveze lumea de microbi si bacterii.
Inscrierea materialelor creative in concurs se realizeaza de catre invatator, in numele clasei, prin incarcarea creatiilor copiilor pe site-ul www.domestos.ro, in sectiunea dedicata concursului.
Perioada de inscriere in concurs este 15 septembrie – 30 noiembrie 2016. Lucrarile caştigatoare vor fi alese in functie de urmatoarele criterii: originalitatea ideii sau abordarii, respectarea tematicii, creativitatea in desen, text, fotografie, film, etc. Anul acesta, juriului format din reprezentanti ai Ministerului Educatiei Nationale si Cercetarii stiintifice si ai Domestos s-au alaturat si actorii Ioana Ginghina si Alexandru Papadopol.
„M-am alaturat initiativei Domestos pentru ca Sustine igiena de 10 ii provoaca pe cei mici sa fie creativi si le arata ca eforturile lor pot schimba in bine lumea din jur. Ca membru al juriului, astept cu nerabdare sa vad creatiile celor mici. ”, a declarat Ioana Ginghina.
Concursul ofera 10 premii destinate imbunatatirii conditiilor de igiena din grupurile sanitare din unitatile de invatamant, in valoare totala de 15.000 euro: premiul I – 5.000 euro, premiul al II-lea – 4.000 euro, premiul al III-lea – 3.000 euro, premiul al IV-lea – 2.000 euro, premiul al V-lea – 1.000 euro. Cele 5 scoli sau gradinite castigatoare, precum si institutiile de invatamant situate pe pozitiile VI-X vor primi si produse Domestos pentru igienizare, iar elevii claselor premiate vor primi kit-uri educationale.
Anul trecut, peste 9.000 de elevi din ciclul primar, sub indrumarea cadrelor didactice, au realizat lucrari colective care au ilustrat semnificatia igienei de 10 si modalitatile de combatere a virusurilor si bacteriilor, utilizand diferite forme de expresie: desen, colaj, macheta, text, fotografie, film.
Din cele peste 400 de lucrari inscrise de scoli din intreaga tara, 3 au fost declarate castigatoare, iar scolile au primit finantari in valoare de 10.000 de euro pentru renovarea unitatilor sanitare, precum si produse Domestos pentru igienizare.
"Ne bucuram ca prin aceasta initiativa educationala, Domestos poate contribui la imbunatatirea conditiilor de igiena din scoli si gradinite. Rezultatele bune de anul trecut ne-au facut sa continuam initiativa in parteneriat cu Ministerul Educatiei Nationale si Cercetarii stiintifice si sa crestem plafonul de premiere la 15.000 de euro.”, a declarat Andra Sima, Brand Building Manager HHC, Unilever South Central Europe.
Concursul „Sustine igiena de 10” este derulat cu sprijinul Ministerului Educatiei Nationale si Cercetarii stiintifice.