Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, a organizat, inca din prima luna a anului, noi ateliere care sustin educatia alternativa a copiilor.
In luna ianuarie, reprezentantii magazinelor Hornbach din Romania si-au lasat imaginatia la joaca alaturi de copiii pe care i-au invitat sa isi dezvolte abilitatile practice in cadrul unor ateliere creative. In cadrul acestora, cei mici au transformat lucruri simple, culese din diferite departamente ale magazinului, in adevarate opere de arta. Participarea a fost, ca de obicei, gratuita, materialele fiind puse la dispozitie de retailer, alaturi de apa, sucuri si bomboane. Intreaga activitate s-a desfasurat sub indrumarea unui personal specializat.
„Este foarte important pentru copii sa isi exerseze indemanarea inca de mici, sa faca lucruri cu propriile maini, sa invete ce inseamna bricolajul si sa aiba incredere in propriile abilitati. Dorind sa contribuim la dezvoltarea lor, am organizat, in a doua jumatate a lunii ianuarie, ateliere creative pentru cei mici”, a mentionat Mugurel-Horia Rusu, Director General Hornbach Romania.
Astfel, in ziua de 14 ianuarie, cei mici au mesterit obiecte decorative plecand de la tema “Gradina de piatra”. Folosind pietre rotunjite de marmura alese din departamentul Gradina, ghivece din materiale ceramice - de la acelasi department, impreuna cu pietris de la departamentul Acvaristica si cu markere colorate, copiii au realizat gradini inedite, cu “plante impietrite”.
Si pentru ca in aceasta perioada a anului zilele sunt mai scurte decat noptile, cei mici au avut ocazia, pe 28 ianuarie, sa realizeze casute lampion. Dupa ce le-au asamblat si colorat, acestia le-au luminat, amplasand in ele cate un mic led alimentat la o baterie.
In total, in cele sase magazine ale retailerului din Bucuresti, Brasov, Timisoara si Sibiu au participat 240 de copii cu varste cuprinse intre 2 si 14 ani ce au fost fascinati de activitatile pe care le-au intreprins alaturi de personalul specializat.
Activitatile organizate in magazinele Hornbach vor continua, educatia alternativa pentru tinerele generatii fiind unul dintre obiectivele retailerului si pentru acest an.
Despre Hornbach Romania
HORNBACH este o companie multinationala, de familie, care a inregistrat in exercitiul financiar 2015/2016 (data bilantului: 29 februarie) o cifra de afaceri (neta) de peste 3,755 miliarde de Euro, in crestere cu peste 5% comparativ cu perioada anterioara.
Fondata in anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul constructiilor si gradinaritului care se poate mandri cu o istorie de 5 generatii. In acest moment, concernul detine 154 de magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit, in noua tari din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia, Suedia si Romania), dintre care 6 in Romania (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara si Sibiu).
Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate in intregime catre sprijinirea proiectelor clientilor. HORNBACH garanteaza acestora preturi mereu mici, fiind lider de piata pe acest segment. In plus, calitatea excelenta a consultantei si a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumarate studii si teste independente.
Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructie si articole de gradinarit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH isi dovedeste in permanenta forta inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, in acest moment avand peste 17.000 de angajati care contribuie la succesul companiei.