WeContent, una dintre cele mai complexe conferinte de marketing din Europa, va avea loc in Bucuresti, in perioada 7-8 noiembrie 2019, la Grand Cinema & More din Baneasa Shopping City, si va aduce impreuna peste 450 de marketeri, antreprenori de talie internationala, creatori de continut, specialisti si pasionati ai domeniului. Jay Baer, Valentin Pintilescu (Loo Loo Kids), Sonja Jefferson sau Marcus Tober sunt doar cateva dintre numele care vor prezenta cele mai noi tendinte in content marketing.
"Cea de-a doua editie WeContent vine ca un raspuns firesc al evolutiei domeniului pe piata locala si reuneste in aceeasi sala, pentru doua zile, nume importante la nivel international ale domeniului precum: Jon Wuebben, Sonja Jefferson, Jon Burkhart. Nu intamplator i-am nominalizat pe cei trei, deoarece ei vor fi amfitrionii unor masterclass-uri de top, ce nu ar trebui ratate. Cu fiecare noua editie, construim o comunitate de creatori si pasionati de content marketing, si ne place sa credem ca, prin acest demers, contribuim direct la maturizarea pietei locale si la generarea de noi specialisti si experti intr-o piata in continua schimbare,” declara Mariana Bradescu Constantinescu, Co-Organizator WeContent si Managing Partner PIATRAONLINE.
Printre speakeri se numara si cunoscutul Jay Baer, autor a sase bestseller-uri si fondatorul Convince & Convert, companie ce a primit premiul pentru cel mai popular blog de content marketing si cel mai bun podcast de marketing de la Content Marketing Institute. Pe langa Baer, pe scena WeContent 2019 vor urca Sonja Jefferson, unul dintre cel mai apreciati experti in content marketing din UK, Jon Wuebben, fondatorul Content Launch si autorul mai multor carti de succes, Marcus Tober, cunoscut expert SEO, numit European Search Personality of the Year in 2016, Jon Burkhart, strateg, speaker si autor cunoscut, dar si un showman de exceptie, si Valentin Pintilescu, de la LooLoo Kids, owner a celui mai mare canal de YouTube din Europa Centrala si de Est si primul producator de continut pentru copii care va intra pe Netflix.
In plus, acestia vor dezvalui participantilor informatii punctuale, trenduri si predictii despre evolutia content marketing-ului pe plan global, dar si o viziune unitara asupra dezvoltarii unei strategii de succes.
In asteptarea evenimentului, alaturi de agentia de inbound marketing Beans United, organizatorii au realizat un studiu amplu despre content marketing in Romania, la care au participat peste 200 de companii. Studiul este printre singurele de acest fel realizate la noi si este util tuturor celor care vor sa inteleaga piata locala mai bine. Acesta poate fi primit gratuit odata cu inscriere la newsletter-ul evenimentului.
Mai mult, 20% din valoarea biletelor care au codul HABITAT2019 va fi directionata catre fundatia Habitat for Humanity pentru a sprijini constructia Centrului Comunitar din localitatea Buftea, oferind astfel o sansa la educatie pentru 200 de copii 2 comunitati vulnerabile, Flamanzeni si Buciumeni.
Agenda evenimentului, mai multe informatii despre speakeri si masterclass-uri, dar si o platforma de achizitionare a biletelor pot fi regasite pe site-ul dedicat: www.wecontent.ro Evenimentul WeContent este Inspired by PIATRAONLINE, companie ce gestioneaza activ o parte din eveniment. PIATRAONLINE este primul magazin online din Romania dedicat exclusiv pietrei naturale pentru amenajari interioare si exterioare. Compania ROCK STAR CONSTRUCT, sub care opereaza brandul, are o istorie de peste 10 ani pe piata romaneasca si este in topul furnizorilor de piatra naturala din tara.
In ultimii ani, PIATRAONLINE a cunoscut o crestere spectaculoasa si prin prisma implicarii in diverse evenimente de marketing, dar si prin emisiunea online, Inspiring Stories, care aduce nume importante din business-ul si antreprenoriatul local.
Contact media:
Mariana Constantinescu Bradescu, Co-Organizator WeContent si Managing Partner PIATRAONLINE, mariana@piatraonline.ro