Achizitionat in 2008 de catre grupul francez Lactalis, brand-ul LaDorna activ pe piata lactatelor pentru copii prin intermediul unui singur SKU - lapte cu ciocolata, comercializat sub denominatorul "laptic cu ciocolata". In vederea cresterii penetrarii LaDorna in randul segmentului de audienta non-adulta, Lactalis decide largirea gamei de lapte cu arome cu trei noi sortimente: vanilie, capsuni si cacao - disponibile in format Tetrabrick de 200 de ml si 1 litru.
"In urma auditului pietei de lactate si a brand-urilor de produs ai principalilor producatori, a devenit evident ca brand-ul LaDorna are un profil matur si o personalitate serioasa, motive pentru care LaDorna nu poate aborda direct o retorica potrivita universului copiilor. Solutia noastra strategica a fost aceea de a sindicaliza denominatoarele produselor din gama de lapte cu arome, fapt care a rezultat in dezvoltarea unei extensii de brand sub numele "Laptic" LaDorna", a declarat Andreea Florea, Brand Consultant BrandTailors.
"Senzationalul povestii din spatele produselor "Laptic" LaDorna sta in originea laptelui cu arome pe care noi ne-am imaginat-o gandind cu mintea unui copil: laptele cu arome LaDorna este special pentru ca nu e fabricat ca orice alt produs similar, ci este dat ca atare de o vacuta fermecata", a declarat Andreea Florea, Brand Consultant BrandTailors.
"Desenul este una dintre preocuparile favorite ale copiilor si una din preocuparile mele favorite. Mi-a placut foarte tare sa dau viata vacutei fermecate din Vatra Dornei si sa creez acest univers ludic", a declarat Cornelia Pascalin, Junior Graphic Designer BrandTailors.
Ipostazele Dulciei si universul grafic care le incadreaza confera ambalajului un grad mare de impact vizual la nivelul raftului. Conceptul de ambalaj creeaza totodata si premisele unei potentiale introduceri de noi arome de "Laptic" LaDorna.