In luna decembrie a anului trecut, postul de televiziune Cartoon Network a lansat in premiera o campanie umanitara la care au putut lua parte copii din toata tara. Punctele obtinute de acestia la jocurile de pe site-ul www.CartoonNetwork.ro au fost transformate in cadouri pentru copiii nevoiasi. Jucatorii care au obtinut cele mai multe puncte, daruind astfel cele mai multe cadouri, au primit, la randul lor, premii de la Cartoon Network.
Lansata sub sloganul "Bucuria de a darui este la fel de mare ca bucuria de a primi", campania a atras in numar mare fanii pe site-ul www.CartoonNetwork.ro, care a inregistrat 12 milioane de vizitatori in ultima luna a anului 2013. Copiii au jucat aproape 14.000 de jocuri, iar peste 3.000 de cadouri au fost distribuite de Craciun tuturor copiilor care beneficiaza de masuri de protectie sociala, aflati in grija Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului din sectorul 5 al capitalei.
Campania de Craciun a fost mediatizata pe postul de televiziune Cartoon Network, online si outdoor si s-a bucurat de sustinere si sponsorizare din partea magazinelor Noriel, Haribo, Dragoni.ro, Editura Media Service Zawada, Chipita, Editura RAO si Getica OOH.
"Ne-am dorit sa ii incurajam pe copii sa fie generosi, dandu-le ocazia sa se convinga singuri ca distractia este la fel de mare atunci cand daruiesc, ca atunci cand primesc. Rezultatele extraordinare ne incurajeaza sa continuam acest proiect pe parcursul anului, astfel ca le vom da din nou ocazia copiilor sa fie generosi, chiar in prima parte a anului 2014. Cartoon Network pregateste o serie de evenimente in cateva orase din tara, iar detaliile vor fi dezvaluite in curand pe site", spune Andreea Spasova, Marketing & PR Manager Turner Broadcasting System pentru Romania, Rusia, Bulgaria si tarile balcanice.