Cris-Tim isi publica procentele de carne pe ambalajele produselor

| | Actualizat: 2018-07-03 00:00:00

Compania de familie Cris-Tim lanseaza o initiativa de transparentizare a industriei mezelurilor si devine primul brand ce isi publica procentele de carne pe ambalajele a peste 80 dintre produsele sale.

Astfel, pentru a sustine acest demers de transparenta, Cris-Tim lanseaza o campanie in care sprijina consumatorii sa aleaga in mod informat mezelurile cu continut mare de carne. Si pentru ca mai multa carne inseamna mai multa energie, datorita aportului mai mare de proteine, campania Cris-Tim este dedicata iubitorilor de carne "pofticiosi" de viata.

Initiativa vine ca urmare a preocuparii companiei de a raspunde dorintei consumatorilor de a fi informati corect si de a consuma produse de calitate. Conform unui studiu ISRA CENTER din 2017, aproape 40% dintre consumatorii romani au mentionat continutul de carne ca fiind cel mai important factor in alegerea unei marci si 47% au mentionat "calitatea".

Astfel, incepand cu luna iunie, peste 80 din produsele Cris-Tim au ambalaje ce semnalizeaza chiar pe fata pachetelor procentul sau cantitatea de carne pe care o contin. De exemplu:

  •  Salam Sasesc Cris-Tim - 97% carne
  •  Bacon – 95% carne
  •  Salam de Porc – 90% carne
  •  Carnati semiafumati Cris-Tim - 95% carne
  •  Carnati macelaresti sau cabanos – 90% carne
  •  Salam Rustic – 90% carne
  •  Salam de Vara – 90% carne
  •  Sunca de Praga Cris-Tim - 80% carne
  •  Sunca Presata de Porc – 80% carne
  •  Sunca Piept Pui sau Curcan – 80% carne
  •  Muschi Tiganesc, Azuga sau File – 80% carne
  •  Salam Taranesc de Porc – 80% carne
  •  Salam de Sunca Taranesc - 80% carne
  •  Salam de Casa Cris-Tim - 80% carne
  •  Salam Banatean Cris-Tim – 127 gr carne pentru 100 gr produs
  •  Salam Sinaia Cris-Tim – 125 gr carne pentru 100 gr produs
  •  Salam Pontic – 128 gr carne pentru 100 gr produs

Pe langa carne, Cris-Tim foloseste ingrediente care confera proprietatile de gust sau textura ale produsului, conform retetelor consacrate, si care respecta toate normele in vigoare.

Ca parte a angajamentului de a oferi produse de cea mai buna calitate, Cris-Tim isi asuma in mod firesc transparenta privind produsele sale - atat la nivelul retetei, prin afisarea continutului de carne, al ingredientelor, cat si privind procesul de fabricare, tehnologia utilizata si mediul in care sunt facute.

De asemenea, initiativa de transparentizare este o continuare a demersului de perfectionare a produselor Cris-Tim si de revolutionare a pietei preparatelor din carne, inceput in 2017 cu lansarea Etichetei curate, inovatie ce a permis romanilor sa se bucure de mezeluri nu doar gustoase, ci fara gluten, fara amidon, fara MDM, fara soia, fara arome artificiale, fara monoglutamat de sodiu adaugat si fara caragenan.

Produsele cu Eticheta Curata sunt rezultatul unor eforturi imense, de peste cinci ani, de cercetare si investitie in resursa umana, in tehnologie si la nivel de reteta. Eticheta Curata este sintagma care defineste si exprima produsul curat, liber de aditivi, rezultat care nu ar fi fost niciodata posibil fara inalta tehnologie de pasteurizare la rece - High Pressure Processing - si fara tehnologia cu ozon, care, combinate, reprezinta perfectiunea in siguranta alimentului.

"Promisiunea noastra este de a pune pe mesele romanilor produse sanatoase, nu doar gustoase, si de a investi permanent in imbunatatirea lor. Am inceput cu Eticheta Curata, cand am revolutionat intreaga industrie alimentara, nu doar cea a mezelurilor, si nu ne-am oprit aici. Zi de zi, lucram sa oferim cele mai bune produse. Ne perfectionam retetele si, chiar daca am fi putut face si altfel, noi alegem sa le avem la cele mai inalte standarde de calitate si siguranta. Este o promisiune pe care am facut-o inca de la inceput, de a respecta si pretui consumatorii la fel ca pe familia mea.

Ca o dovada ca suntem dedicati acestei cauze, am lansat acest demers de transparentizare. Suntem mandri de faptul ca reusim sa oferim cele mai bune produse si lansam in industrie tuturor provocarea de a comunica procentul de carne", declara dl Radu Timis, Presedinte si fondator Cris-Tim.

Radu Timis, Presedinte si fondator Cris-Tim

Mezelurile cu un continut mare de carne inseamna atat calitate si gust mai bun, cat si un aport mai mare de proteine si mai multa energie, carnea fiind o grupa importanta in piramida alimentara.

La raft, consumatorii vor gasi eticheta ce semnalizeaza procentele de carne pe toate produsele celor mai iubite branduri ale companiei Cristim: Cris-Tim, Matache Macelaru’ si Salam Sasesc.

In anul 2017, Cris-Tim a folosit peste 30.000 de tone de carne in prepararea mezelurilor. Tot in decursul anului trecut, peste 140 milioane de produse Cris-Tim au ajuns pe mesele iubitorilor de carne.

Piata produselor de carne procesata e in crestere, iar romanii aleg tot mai des mezeluri. Potrivit datelor Nielsen, oferite in cadrul studiului Retail Audit, categoria de carne procesata a inregistrat o crestere in anul 2017, fata de anul anterior, cu 4% in volum si 12% in valoare*.

* Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru categoria de carne procesata pe piata din Romania, volum si valoare vanzari pentru 2016(DJ16->ON16) si 2017 (DJ17->ON17). (Copyright © 2017, The Nielsen Company.)

Citeste si despre