Practicarea sportului asigura o dezvoltare armonioasa a corpului unui copil, ajutand si la atingerea unor performante intelectuale mai bune. E important ca cei mici sa invete beneficiile miscarii si sa incerce mai multe sporturi pana gasesc unul care sa le defineasca dorintele si sa le puna in valoare aptitudinile.
Copilul.ro sustine campania sociala Sport pentru Viata, initiata de atleta Gabriela Szabo si ii invita, alaturi de sportiva, pe toti copiii sa inceapa "antrenamentul" pentru cele mai energice evenimente sportive dedicate lor.
Inceputul campaniei s-a realizat prin demararea Concursului de arte plastice in scolile capitalei, cu tema Sportivul Preferat, castigatorii urmand sa fie desemnati luni, 19 mai. Marele premiu consta intr-un atelier de desen si echipament sportiv, iar alti 40 de copii vor primi, fiecare, cate un premiu.
Copiii talentati vor aduce premii si scolilor pe care le reprezinta, urmand ca in perioada 26-30 mai, primele 5 scoli castigatoare sa gazduiasca caravana de promovare a sportului, Sportuar. Aceasta va aduce in curtea scolii marii sportivi campioni ai Romaniei care le vor explica celor mici importanta sportului pentru o viata sanatoasa.
Pe 7 si 8 iunie, campania Sport pentru Viata invita toti copiii, alaturi de parinti si bunici, in Parcul Herastrau, Roata Mare, la cel mai mare stadion de joaca pentru copii, Arenele de Joaca. Nici de aici nu vor lipsi premiile.
"Parcul este impartit in zone de joaca si se da startul distractiei in lumea celor mici: jocuri, concursuri, momente artistice, demonstratii sportive, escalada, gonflabile", spune Gabi Szabo.
Arenele de Joaca vor fi sponsorizate anul acesta de nume precum: Hochland, Carpatina, Adventure Camps, Fulga, Henkel, Herlitz, Actavis Romania, Boom Boom Land sau Zepter.
In plus, editia din acest an a campaniei Sport pentru Viata aduce si un proiect de responsabilizare sociala numit Acasa, pe podium. Acesta consta in selectia acelor copii din centrele de plasament care au aptitudini pentru atletism, urmand ca cei mai buni sa fie pregatiti pentru a fi campionii de maine.
Gabriela Szabo a initiat aceasta campanie in 2006 sub sloganul "Corpul omenesc e construit pentru miscare". Promovarea miscarii sportive, atragerea copiilor catre sport si constientizarea parintilor asupra rolului pe care miscarea il joaca in dezvoltarea fizica si psihica a celor mici sunt doar cateva dintre obiectivele atletei.
Organizatorul campaniei este agentia Pastel Age, iar sponsorul principal este Distrigaz Sud SA – Grup Gaz de France. Copilul.ro este partener media al evenimentului alaturi de clopotel.ro, Itsy Bitsy, 9am, Sapte Seri, Sport Magazin Kicker, Compact, Les Nouvelles Esthetique, Sport Magazin etc. Campania beneficiaza de sprijinul Primariei Sectorului 1 a Municipiului Bucuresti.