Cate si ce fel de jucarii primesc copiii de Craciun

| | Actualizat: 2019-12-18 18:34:01

Cadoul de Craciun pentru copii a devenit aproape sinonim perfect cu jucariile. Cei mai multi copii primesc 2-3 jucarii, cei cu varsta de 4-5 ani chiar mai multe iar cei mari mai putine, dar mai scumpe, arata datele EduClass.ro, magazin de jucarii educationale.

Cele mai cautate sunt jocurile de rol, de constructie, iar in cazul copiilor de varsta scolara, robotii si jocurile care ii ajuta sa scrie primele coduri de programare.

Parintii cauta pentru Craciun jucarii care sa antreneze intreaga familie, astfel incat sa profite de timpul liber impreuna. Bugetul mediu pentru un cadou de Craciun este de 200 de lei, in crestere cu 15% fata de anul precedent, iar cei mai multi achizitioneaza 2-3 jucarii.

Pentru copiii mai mici sunt preferate jocurile care dezvolta motricitatea fina si/sau grosiera, jocul in echipa, dar si creativitatea, cum ar fi Pescarul cel Istet, Insula omidutelor sau Bormasina magica. Pentru cei mai mari, Artie, robotul care deseneaza, TNT sau Build or Boom antreneaza si adultii, facand din joaca un moment de conectare, a declarat Anca Leibovici, director de vanzari EduClass.ro.

Chiar daca pregatirile pentru Craciun incep odata cu Black Friday, cand sunt comandate 25% dintre cadouri, cele mai multe comenzi (40%) sunt plasate intre 10 si 20 decembrie, fiind inregistrata o crestere de cinci ori in numarul acestora fata de o perioada normala din an. Cele mai multe comenzi sunt facute online, insa un procent in crestere constanta prefera in aceasta perioada showroomul EduClass (15-20%).

Chiar si multi dintre clientii care ne cunosc din online vin la showroom pentru ca astfel primesc recomandari in functie de varsta, de abilitatile copilului, multi vin pentru ca au de cumparat cadouri si pentru alti copii, nu doar ai lor. Se cauta jocuri in care sa poata fi implicati si parintii, bunicii, prietenii, dat fiind specificul perioadei, cu mai multe zile de vacanta si mai mult timp petrecut impreuna. Jocurile cu mai multi participanti sunt de altfel printre cele mai cautate pe EduClass.ro, fie ca vorbim de jocuri de strategie, de logica sau de indemanare, a precizat Anca Leibovici.

De altfel, un sondaj al EduClass.ro a aratat ca 92% dintre parinti considera joaca o activitate esentiala in conectarea cu copilul. 60% dintre parinti au precizat ca petrec intre 1 si 3 ore zilnic cu copiii de varsta mica, in timp ce aproape o treime fac acest lucru mai putin de o ora zilnic. 11% au timp sa se joace cu copilul doar in weekend.

Despre Edu Class

Infiintata in anul 2010, compania EduClass este una dintre cele mai importante de pe piata romaneasca de profil, cu o dezvoltare constanta si sustinuta in ultimii ani. Importatorul de jucarii si jocuri educative pentru copii, care administreaza www.educlass.ro, pune la dispozitia consumatorilor produse pentru diverse categorii de varsta, de la cele pentru bebelusi, la cele educative pentru copii de peste 14 ani.

Printre brandurile comercializate de EduClass.ro se numara  BigJigs,  Biobuddi, Chalk and Chuckles, Dino Toys, Dino Bikes, Educational Insights, Fehn, Feuchtmann, Fisher Price, Galt, Grafix, Keycraft, Learning Resources, Little Learner, Learning Kitds, Magplayer, National Geographic, Ooba Games, Goliath.

 

Citeste si despre