4 mame singure care au depasit toate asteptarile si au cucerit muntii pentru copiii lor

| | Actualizat: 2022-03-06 13:54:00

Sa devii mama singura aduce dupa sine o presiune financiara majora. Pe langa bugetul mic, echilibrul dintre munca si viata de familie poate deveni o provocare suplimentara. Sa pui bani intr-un fond de rezerva este doar un vis frumos cand te chinui sa supravietuiesti din putinul pe care-l ai in prezent.

Insa, in ciuda acestor obstacole numeroase mame singure au reusit sa ajunga antreprenori sau lideri de succes. Iata patru povesti de succes care te vor impresiona.

Joy Mangano – povestea de succes care a fost ecranizata

Povestea de succes a lui Joy Mangano a fost sursa de inspiratie pentru filmul Joy produs de David O” Russell.  Mama singura, antreprenoare si "regina QVC" este cunoscuta mai ales pentru ca a inventat Miracle Mop, dar detine peste 100 de brevete, potrivit Vanity Fair. Printre celelalte inventii ale sale se numara si umerasele Huggable Hangers, care sunt cel mai bine vandut produs din istoria HSN. In momentul in care Joy Mangano a inventat Miracle Mop, ea era o mama singura cu trei copii care se straduia sa plateasca facturile in timp ce lucra ca manager de rezervari la o companie aeriana si ca  chelnerita.

Dupa ce si-a lansat cariera la QVC, Mangano a fondat compania Ingenious Designs LLC si a vandut-o in cele din urma catre HSN in 1999. Ea a fost imaginea retelei timp de aproape doua decenii, renuntand la rolul de vanzatoare TV in 2018, a relatat E! News. De atunci, ea a lansat compania CLEANBOSS si acum are o avere neta de 70 de milioane de dolari, potrivit Celebrity Net Worth.

Cathy Hughes – fondatoare si presedinte Urban One

Cathy Hughes este fondatoarea si presedinta Urban One, cunoscuta anterior sub numele de Radio One, cea mai mare companie de radiodifuziune detinuta si operata de afro-americani din SUA. Cathy si-a nascut fiul la 16 ani. Era divortata si il crestea singura in momentul in care a devenit prima femeie care a detinut un post de radio clasat pe locul 1 in orice piata majora si prima femeie afro-americana care a condus o companie cotata la bursa.

Cathy Hughes a spus fiul ei este cel care a inspirat-o sa devina antreprenor: "Faptul ca am avut acel copil m-a fortat sa pun pe altcineva inaintea propriilor mele dorinte egoiste. Intr-o zi, a avut febra, iar angajatorul meu a spus: “Daca iesi pe usa aceea, nu te mai intoarce”. Atunci am decis ca trebuie sa detin controlul asupra mediului meu profesional pentru a putea fi acolo pentru copilul meu.", a declarat ea pentru Huffington Post.

Emma Johnson – bloggerita de succes international

Mama singura a doi copii, Emma Johnson a fondat blogul Wealthy Single Mommy in 2012 pentru a se conecta cu alte mame singure si pentru a oferi inspiratie si informatii acestei comunitati. La acea vreme, era doar o jurnalista independenta care abia castiga suficienti bani pentru a se descurca. Blogul este acum cea mai mare comunitate de mame singure din lume si are peste 300.000 de vizitatori lunari. Pe langa succesul pe care il are pe blog, Johnson este si autoarea cartii "The Kickass Single Mom".

"Aceasta afacere de mama singura nu este usoara", a scris Johnson pe site-ul ei. "In zilele grele este stresanta, epuizanta si singuratica. Dar viata de mama singura poate fi stralucit de satisfacatoare."

Melissa Kieling – fondatoarea Packlt si inventatoarea produsului revolutionar cu acelasi nume

Cand fondatoarea PackIt, Melissa Kieling, a divortat in 2008, era falita si nu stia cum va putea sa aiba grija de cei trei copii ai sai.

"Am devenit brusc mama singura si nu aveam nicio experienta profesionala pe care sa ma bazez dupa un deceniu in care am stat acasa pentru a-mi creste copiii. Am privit cum banca imi confisca masina. Uneori, aveam doar 13 dolari in contul meu curent.", a declarat ea pentru Inc.

Dupa ce copiii ei s-au plans ca fructele lor se faceau terci in pungile de pranz, Kieling si-a dat seama ca era nevoie de o punga izolata pentru pranz care sa fie cu adevarat eficienta, spre deosebire de celelalte pungi de pe piata. I-a venit ideea de a crea o punga de pranz care sa aiba pachete de gel incorporate in captuseala si a creat un prototip folosind perdeaua de dus taiata. Si-a prezentat ideea la o expozitie comerciala si a atras atentia cumparatorilor de la Target (un mare lant de hypermarket-uri din SUA). Acestia i-au spus ca trebuie sa ii educe mai bine pe consumatori cu privire la modul in care functioneaza produsul PackIt. Prin urmare a facut o investitie de 2 milioane de dolari in companie pentru a crea un spot publicitar.

"Pariul pe spotul publicitar a dat roade, in mare parte", a declarat ea pentru Inc. "Vanzarile noastre anuale au crescut de la 150.000 de dolari la 6 milioane de dolari intre 2010 si 2011. Aceasta tractiune ne-a ajutat sa obtinem distributie in magazine precum Target, Walmart si Bed Bath & Beyond."

FOTO: pexels.com

Citeste si despre