Tommy Hilfiger anunta Campania Kids Primavara 2019

| | Actualizat: 2019-03-20 17:29:07

Brandul Tommy Hilfiger anunta campania globala de publicitate TOMMY HILFIGER Kids Primavara 2019, care celebreaza generatia Z, copiii care imbratiseaza inclusivitatea si sprijinul reciproc mai mult decat orice alta generatie de pana acum.

Fotografiata de Raul Rux in Miami, campania surprinde povesti adevarate despre a creste impreuna si a face planuri.

Amplasata pe un teren de basket, in locuri de joaca si alte spatii in aer liber din oras, campania digitala integrata prezina copii si adolescenti care ne impartasesc cine sunt azi, si cine vor deveni. Mood-ul all-American este jucaus si optimist.

Colectia TOMMY HILFIGER Primavara 2019 pentru Copii re-energizeaza stilurile clasice Americana cu un twist cool si plin de culoare. Stilurile emblematice, incluzand tricouri, rochii si pantaloni scurti prezinta siluete moderne si relaxate, tesaturi buclate, dungi acadea, si sloganuri pozitive.

Carourile madras au un aer jucaus, cu o paleta de culori purpuriu fuchsia si amplasari neasteptate, in timp ce materialele sustenabile incluzand bumbacuri reciclate si organice sunt prezente in intreaga colectie, pe masura ce imbratisam nostalgia trecutului, asteptand cu nerabdare viitorul.

Colectia TOMMY HILFIGER Kids este disponibila in magazinele TOMMY HILFIGER SI TOMMY KIDS selectionate.

Despre Sarkk

Fondata in 1998, SARKK S.A. este distribuitorul oficial Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Bulgaria, Cipru, Albania, F.Y.R.O.M. si Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt distribuite in cadrul unei retele compuse din magazine Tommy Hilfiger, magazine shop-in-shop, outlet-uri si o retea extinsa de magazine multibrand.

SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o crestere organica, condusa de valori CSR si de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atentia celor mai exigenti consumatori.

 

 

Citeste si despre