ING Bank si Fitbit, parte din Google, incurajeaza romanii sa faca mai multa miscare prin campania „Pasi catre un stil de viata mai activ”, adresata tuturor celor care vor sa adopte un stil de viata sanatos. Dupa ce pandemia a provocat schimbari considerabile in ceea ce priveste stilul de viata prin adoptarea lucrului de acasa sau in mod hibrid, tot mai multi romani se arata preocupati de propria sanatate si cauta mijloace pentru a combate stresul si sedentarismul.
Romanii in timpul pandemiei – mai preocupati de propria sanatate
Conform unui studiu realizat la finalul anului 2021 de Market Opportunity Research, la initiativa Fitbit, 56% dintre respondenti au lucrat de acasa, dintre care aproape 60% au declarat ca acest lucru le-a generat mai mult stres. Acelasi studiu a aratat ca unul din doi romani a petrecut mai mult timp in fata ecranelor sau pe canapea in timpul pandemiei, ceea ce a dus la cresterea sedentarismului. Constientizarea acestor efecte negative a determinat o preocupare mai accentuata fata de propria sanatate pentru jumatate dintre acestia.
Un stil de viata mai activ – componenta a echilibrului intre viata profesionala si cea personala
Ca o consecinta a obiceiurilor deprinse in pandemie, studiuli arata ca majoritatea respondentilor la studiu prefera locuri de munca mai flexibile, atat in ceea ce priveste programul de lucru, cat si posibilitatea de a lucra de acasa. in plus, 20% dintre romani au facut mai mult sport decat inainte de pandemie, 28% s-au culcat mai devreme, iar 45% au gatit mai mult de acasa si au adoptat o alimentatie mai sanatoasa.
„In perioada pandemiei, cand peste 95% dintre colegi lucrau de acasa, am organizat sesiuni online de sport de 3 ori pe saptamana pentru a-i sprijini pe acestia sa isi creeze sau mentina obiceiuri sanatoase. Sesiunile online de sport au continuat pana in luna iulie a acestui an, cu o rata de participare constanta si feedback foarte bun din partea colegilor. Odata cu relaxarea restrictiilor, am relansat activitatile comunitatilor sportive din cadrul ING – avem 8 comunitati sportive (alergare, fotbal, volei, baschet, tenis, ping pong, hiking si ciclism), cu aproximativ 500 membri activi. in paralel, am desfasurat workshop-uri pentru starea de bine si dezvoltarea personala a acestora. in prezent, continuam modul de lucru hibrid: angajatii ING vin la sediul central, in medie, o zi pe saptamana, in functie de nevoile lor si specificul activitatii.
In ING, sprijinim un stil de viata activ si sanatos, indiferent daca lucram de acasa sau de la birou, si credem ca duce la o mai buna performanta pe toate planurile. Ne propunem sa raspandim acest mesaj, alaturi de Fitbit, si sa incurajam toti romanii sa faca mai multa miscare.” – Silvia Mihailescu, Director Marketing, Comunicare şi Sustenabilitate, ING Bank Romania.
„Fitbit, inca de la lansarea primelor dispozitive purtabile pentru masurarea numarului de pasi de acum 15 ani, incurajeaza un stil de viata mai sanatos si mai activ. Este important, pentru fiecare dintre noi, sa combatem sedentarismul, mai ales dupa o perioada in care a fost necesar sa stam mai mult in casa. Mentinerea unei stari de sanatate bune ar trebui sa fie un obiectiv personal important pentru fiecare dintre noi. Ne dorim ca, prin initiative in care oferim un mediu de informare si constientizare a importantei activitatii fizice, sa inspiram pe cei din jurul nostru sa devina si mai motivati in a fi mai activi.” - Alexandra Pahomi, Marketing Manager Europa Centrala.
ING Bank si Fitbit incurajeaza si recompenseaza stilul de viata activ
Campania va debuta in cadrul Conventiei Internationale de Fitness „Fit For Future 2022”, care se va desfasura la Face Club Bucuresti pe 19 si 20 noiembrie. in cadrul evenimentului, vor avea loc peste 20 de clase de sport conduse de instructori internationali, unde participantii pot beneficia de ore diverse, printre care de cycling, yoga, pilates sau fitness. ING si Fitbit vor organiza si un workshop cu exercitii esentiale pentru imbunatatirea posturii la birou.
Pentru a promova obiceiurile sanatoase, ING Bank si Fitbit lanseaza un concurs, indemnandu-i pe romani sa faca ”Pasi catre un stil de viata activ”. Cei care accepta provocarea si au un stil de viata activ si un strop de creativitate pot castiga premii gandite special pentru sustinerea alegerilor sanatoase.
In perioada 20 noiembrie – 5 decembrie 2022, cei care doresc sa participe la concurs trebuie sa intre pe paginile de Social Media ale ING Bank de pe Facebook, Instagram si TikTok si sa caute postarile semnalate cu hashtag-ul #competitieING&Fitbit. Acolo sunt indemnati sa raspunda cu un text, un video sau cu o poza la intrebarea „Tu ce pasi faci catre un stil de viata mai activ?”. La final, trainerii si iubitorii de sport din juriul campaniei vor selecta cele mai bune 24 de raspunsuri, care vor fi premiate cu cate un kit de produse branded ING si dispozitive Fitbit Inspire 3, Sense 2 si Versa 4.
Mai multe detalii despre campanie vor fi comunicate in cadrul Conventiei de Fitness si pe paginile de Social Media ING Bank, incepand cu data de 20 noiembrie.
Despre ING
ING Bank Romania este parte a ING Group, institutie financiara internationala globala, care ofera servicii bancare unui numar de peste 38,8 de milioane de clienti individuali, companii sau institutii din peste 40 de tari.
infiintata in 1994, ING Bank Romania este in prezent o banca universala, oferind produse si servicii tuturor categoriilor de clienti – companii mari si mici, institutii financiare, mici antreprenori si persoane fizice. ING Bank Romania este a patra banca in top 10 banci locale, conform activelor, si singura banca cu crestere organica, fara achizitii de portofolii de clienti sau alte banci. ING Bank Romania este o banca universala cu peste 1,6 milioane de clienti din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri si Mid-Corporate si Wholesale Banking.
Misiunea ING este aceea de a-i sustine pe oameni sa fie cu un pas inainte, in viata si in afaceri.
Pentru mai multe detalii:
Adriana Brutaru
Interim Head of Internal & External Corporate Communication
M: 0735 313 408
adriana-ioana.brutaru@ing.com
Studiu realizat la finalul anului 2021 de Market Opportunity Research, la initiativa Fitbit.