Chicco aniverseaza 20 de ani in Romania

| | Actualizat: 2016-12-08 00:00:00

Brandul Chicco, destinat produselor de ingrijire a copiilor, aniverseaza 20 de ani de prezenta in Romania. Importat de catre Paralela 45 Turism in anul 1996, Chicco a parcurs un drum de pionieriat in segmentul de piata destinat ingrijirii copiilor, in primii lor ani de viata.

„Credem cu tarie ca fericirea incepe din copilarie si acest lucru l-am dezvoltat timp de doua decenii. Cei 20 de ani de activitate in Romania inseamna responsabilitatea de a oferi incredere si calitate inca din primele clipe de viata ale nou-nascutului. Iar acest lucru a dovedit-o numarul mare de clienti, peste 2.000.000, de la inceputuri pana in prezent ”, declara Ruxandra Burcea, director general Chicco Romania.

Chicco pune la dispozitia parintilor si viitorilor parinti o solutie completa care acopera nevoile celor mici momentul nasterii si pana la varsta de 6 ani (produse cosmetice special concepute pentru nou-nascuti; produse parafarmaceutice precum tetine, suzete, biberoane, pompe de san; jucarii acoperind toata gama de varsta de la 0 la 3+ ani, accesorii de puericultura precum carucioare, scaune auto, premergatoare, dar si imbracaminte si incaltaminte).

Cele mai vandute produse in cei 20 de ani de activitate Chicco in Romania au fost carucioarele trio, biberoanele de sticla, pompele de san si jucariile. Mai mult, tot pentru a veni in sprijinul parintilor, Chicco a initiat campania BuyBack prin care acestia pot veni in magazinele brandului cu orice tip de scaun auto sau carucior, indiferent de marca, si primesc in schimb un cupon de reducere de 25% pentru orice cumparatura. Campania a fost un succes, pana acum fiind aduse peste 15.000 carucioare si scaune de masina. Campania are si o componenta de CSR, carucioarele aduse sunt donate ulterior familiilor defavorizate.

Incepand cu 2016, Chicco a pus la dispozitia clientilor sai „Carnetul de Chicconomii”, primul carnet de economii destinat copiilor, care ofera reduceri de pana la 40% pentru fiecare etapa de dezvoltare. Acesta poate fi revendicat de parinti din magazinele Chicco din Bucuresti si din tara.

„Este o campanie fireasca dupa rezultatele bune inregistrate cu cea de Buy Back. Stim cat de repede cresc copiii si cat de importante sunt nevoile lor in orice etapa de dezvoltare, astfel ca am initiat Carnetul de Chicconomii, pentru a veni in ajutorul parintilor si pentru a fi alaturi de ei la orice pas in cresterea copiilor. Punem la dispozitia lor o gama foarte variata de produse destinate fiecarei categorii de varsta”, spune Ruxandra Burcea.

Un alt proiect initiat de Chicco este „Scoala parintilor” organizat pentru gravide, dar si pentru viitorii tatici, care primesc la sfarsitul cursului atestatul care le acorda dreptul la zece zile de concediu platit, dupa nasterea copilului. Agenda cursului cuprinde anatomia si fiziologia sarcinii, alimentatia in sarcina, ingrijirea mamei in primele saptamani acasa, bagajul de spital, ingrijirea nou-nascutului cu demonstratii practice si alaptarea. Pana in prezent, Scoala Parintior a avut peste 4600 ”absolventi”, dintre care 50% sunt barbati.

Primul magazin Chicco a fost deschis in 1996, in Bucuresti, iar in prezent reteaua numara opt magazine in Bucuresti, Brasov, Cluj, Timisoara, Iasi, Constanta, Oradea si Galati, fiind unul dintre cei mai mari retaileri de produse destinate ingrijirii copiilor pana la sase ani, din Romania.

Citeste si despre