Picnic in Familie by Social Moms - o noua editie de succes

| | Actualizat: 2024-06-13 11:33:11

Picnic in Familie, evenimentul asteptat cu nerabdare de familiile din Bucuresti si nu numai, a avut loc in 8 iunie, in Parcul Mogosoaia, unde 35.000 de participanti s-au bucurat de o zi plina de activitati, ateliere si momente speciale, toate gandite sa aduca zambete si bucurie.

In spiritul traditiei de la Picnic in familie, gazda evenimentului a fost Dan Cruceru, aka Taticool, influencer, om de televiziune si fondatorul Taticool Shop si Asociatia Taticool, care a intretinut atmosfera la scena pentru show-urile pregatite de micii artisti invitati.

Ziua a inceput cu o sesiune de miscare si gimnastica aerobica condusa de sportivul Cosmin Trofin, care a energizat participantii, mici si mari. Scena a fost un vartej de activitate continua, cu demonstratii impresionante de gimnastica de la CS Ritmica si Jolie Sport Club si dansuri captivante de la Academia Campionilor. Punctele culminante au inclus piesele de teatru de la Teatrul Ion Creanga si momentele muzicale oferite de Academia Horia Brenciu, dar si concertul plin de energie al Anei Beregoi.

Scena a fost locul unde s-au desfasurat si numeroasele concursuri organizate de partenerii Social Moms: Lidl Romania su Lupilu i-au provocat pe tatici la un concurs de schimbat scutece, Olympus i-a premiat pe cei mici la trasul cu sfoara si Twister, Klorane a organizat „cursa bebelusilor”, unde cei mai mici dintre participanti s-au intrecut la mersul de-a busilea, Urgo i-a provocat pe copii la sarituri cu sacul, Forcapil a premiat cei mai iscusiti parinti la impletit codite, Azuga Baby i-a provocat pe cei mici la o partida de bowling cu sticle de apa, iar SanoVita a testat atentia si puterea de concentrare a celor mici la un concurs de echilibristica.

Copiii au avut la dispozitie o gama variata de ateliere si activitati interactive care le-au stimulat creativitatea si imaginatia. Atelierele de pictura pe figurine de ipsos, ikebana, slime, grafitti, gheata carbonica, bratari colorate sau desene cu nisip au fost completate de sesiuni interactive de robotica si chimie distractiva, oferindu-le celor mici o fereastra spre stiinta intr-un mod distractiv si captivant. Zonele de tir cu arcul, peretele de escalada si castelele gonflabile le-au antrenat curajul, in timp ce atelierul de magie a oferit copiilor sansa de a invata trucuri care mai de care mai intrigante.

„Partenerii nostri au jucat un rol crucial in realizarea acestui eveniment, aducand o valoare semnificativa prin activarile de brand pline de creativitate si interactivitate,” a declarat Madalina Putineanu, Managing Director Social Moms. „Fiecare colt al evenimentului a fost animat de activitati care reflecta angajamentul si pasiunea lor pentru comunitate.”

Lidl Romania a creat un spatiu imens pentru joaca si distractie, unde cei mici au plonjat in uriasa piscina cu bile colorate si au participat la jocurile distractive premiate cu inghetata Gelatelli si Bon Gelati. In plus, facilitatile special amenajate de Lidl Romania pentru mame si bebelusi au oferit un sprijin binevenit pentru familiile prezente la eveniment.

Bioderma a creat o zona unde copiii au putut sa se bucure de atelierul creativ „Inghetata vesela”, combinand distractia cu educatia despre ingrijirea pielii. Un medic dermatolog a oferit consultatii gratuite, iar lotiunile de protectie solara au fost la dispozitia tuturor, pe tot parcursul evenimentului.

Danonino a animat zona sportiva cu activitati, jocuri si concursuri care au stimulat miscarea si competitia sanatoasa.

BIC Kids i-a incantat pe cei mici cu noile Tattoo Markers – markerele speciale care va permit sa creati tatuaje temporare colorate si creative.

Mercedes-Benz si Asociatia Taticool au oferit un workshop de siguranta auto, care a educat participantii despre importanta securitatii in trafic.

Distractia a fost asigurata si la standul NN, cu activitati pline de energie, un atelier de desenat si concursuri cu premii.

La cornerul Bonduelle, cei mici s-au intalnit cu Domnul Porumb, au invatat despre despre importanta legumelor si alimentatiei sanatoase si au avut parte de face painting.

Iepurasul Klorane Bebe a fost punctul de atractie pentru multi dintre participanti.

Urgo, Bio Oil si Forcapil i-au intampinat pe cei mici cu o tombola cu premii instant, face painting si multe alte surprize.

Olympus a oferit premii fresh la standul lor, dar si la concursurile de la scena.

Pepe Poli Kids i-a asteptat pe cei mici cu un atelier Arts & Crafts, in timp de parintii s-au putut racori in zona de relaxare.

Papi si Sugus au pregatit surprize dulci la cornerul lor si i-au premiat pe totii copiii care au sustinut spectacolele de la scena.

Mascota Refflor a animat pajistea din Parcul Mogosoaia cu degustari delicioase si sanatoase.

La standul Magura, participantii au avut la dispozitie un corner foto retro, unde au putut imortaliza amintirile unei zile petrecute cu cei dragi.

Sano Vita a dat tonul la miscare si voie buna la cornerul lor, cei mici invatand cum sa fie zi de zi mai bine.

Bebe Tei si Bepanthen au organizat ateliere creative pentru cei mici si jocuri distractive pentru intreaga familie.

Unicorn Naturals i-au intampinat pe clienti la standul lor de la Picnic In Familie cu produse bio sanatoase si gustoase pentru intreaga familie.

Drojdia Secretul Bunicii i-a provocat pe cei mici la un atelier de modelaj din aluat de coca.

Atmosfera perfecta de picnic urban oferita de Leroy Merlin, cu hamace, pufuri si corturi pentru copii, i-au incantat pe cei mici, dar si pe cei mari.

Federatia Romana de Rugby a fost prezenta la picnic cu multa energie, pentru a le prezenta copiilor ce presupune sportul cu balonul oval si pentru a-i antrena in activitati si demonstratii de rugby juvenil.

Spitalul de Oftalmologie Infosan a oferit screening non-invaziv si non-contact pentru identificarea principalelor probleme oftalmologice.

La cornerul Fundatiei Dana Voiculescu copiii au confectionat semne de carte si au facut constructii din Lego, iar Gradinita Panda i-a invitat la arts & crafts, pe tot parcursul zilei, intr-un decor colorat si voios.

Sistemul de plata cashless a fost noutatea de la aceast a editie de vara, oferind o modalitate simpla si sigura de a accesa serviciile si produsele disponibile in cadrul evenimentului.

Intrarea la eveniment a fost gratuita si sunteti asteptati cu voie buna si numeroase surprize si la editia Back to School a celui mai mare Picnic Urban, in 31 august!

Le multumim tuturor sponsorilor, voluntarilor si participantilor care au facut posibila aceasta editie memorabila a „Picnicului in Familie” si promitem ca editiile viitoare vor fi la fel de incitante si pline de surprize.

Parteneri principali: Lidl Romania, Lupilu, BIC Kids, Bioderma, Danonino

Parteneri: Mercedes-Benz, Bonduelle, NN, Bio-Oil, Urgo, Forcapil, Klorane, Olympus, Papi, Sugus, Magura, Azuga, Bebe Tei, Bepanthen, Poli, Hama, Refflor, Topfer, Leroy Merlin, Unicorn Naturals, Dr. Phyto, Secretul Bunicii, Sano Vita, Antimetil, Farmacia de Detergent, Infosan, Kafune, 5 to Go, Soocks

Parteneri media: ProFM, Taticool, Teatrul Ion Creanga, Opera Comica pentru Copii, Copilul.ro, Q Bebe, deMamici.ro, Click pentru Femei, Rugby Romania, Cocktail Holidays, SNRB, Adventure Theme Park Neptun

Citeste si despre