Colegele ei de generatie din lumea modei o duc la randul lor cum nu se poate mai bine, ceea ce nu s-a putut spune despre precursoarele lor in bransa care renuntasera demult la moda dupa varsta de 30 de ani.
Astfel, la 36 de ani Naomi Campbell continua sa fie regina prezentarilor de moda, iar mai tanara kate Moss, 32 de ani, a avut timpul necesar sa-si reia cariera dupa scandalul de posesie si consum de droguri in care a fost implicata iar in prezent se bucura de un succes fulminant alaturi de designeri vestimentari de renume precum Versace, Christy Turlington, Angela Lindvall, Carolyn Murphy sau Daria Werbowy.
Despre viata sa personala si cariera Linda Evangelista sustine ca nu si-a dorit niciodata sa faca altceva decat sa prezinte moda.
"M-am decis asupra carierei mele de la varsta de 12 ani si am fost binecuvantata sa-mi pot realiza visurile. Eventualitatea de a deveni o stea rock nu a existat pentru mine pentru ca nu pot sa cant. Sunt nespus de recunoscatoare pentru sansele care mi s-au acordat si pentru succesul meu in cariera pe care am ales-o. in cazul in care nu as fi reusit ce mi-am propus, nu stiu ce m-as fi facut pentru ca nu am avut niciodata un plan B", a declarat ea.
De asemenea, Evangelista sustine ca nu este ingrijorata catusi de putin de felul cum va arata dupa ce va naste in aceasta toamna. "Nu-mi este teama si abia astept sa fiu mamica. intre timp incerc sa fac tot ce-mi sta in putere pentru a ma mentine in forma. in fiecare zi fac fie sport fie exercitii yoga", a mai adaugat ea.
Intrebata daca va avea o revenire pe podiumul prezentarilor de moda dupa ce va naste, Evangelista a raspuns ca nu are cum sa revina din moment ca nu s-a despartit nici un moment de lumea modei.
In sprijinul ei vine si Sally Singer, redactorul sef al departamentului de moda al revistei Vogue, care a precizat ca un model asa cum este Linda Evangelista, care are o viata plina, o familie, se bucura de recunoasterea publicului si are si experienta varstei se bucura in prezent de un succes mult mai mare in cariera de model pentru ca femeile care cumpara haine de firma se pot identifica mai usor cu aceasta imagine decat cu cea a unei tinere anorexice si anonime.
"Cititorii si clientii raspund mult mai bine la imaginea unei femei mature, trecuta prin viata si despre care mai stiu cate ceva. Ei sunt mult mai interesati de femeile care au avut copii si care inca reusesc sa arate bine. Aceasta imagine are darul de a le inspira pe femei spre deosebire de aparitia silfida a unei adolescente in varsta de 14 ani dintr-o tara din fostul bloc comunist est-european" a comentat Sally Singer.
ROMPRES
20 iulie 2006