AQUA Carpatica devine imaginea produselor Romanesti Premium la nivel international

/ / Modificat: 2016-04-26
AQUA Carpatica devine imaginea produselor Romanesti Premium la nivel international

AQUA Carpatica isi consolideaza expansiunea internationala. Visul devine din ce in ce mai mult realitate.

Daca primi pasi au fost facuti inca de anul trecut, iar AQUA Carpatica se exporta acum in 14 tari, cum ar fi Marea Britanie, Japonia, China, toate tarile Golfului (Emiratele Arabe Unite, Qatar, Kuvait, Regatul Bahrain, Regatul Arabiei Saudite, Sultanatul Oman), Rusia, Moldova, Germania, Ungaria, Spania, Australia, Finlanda, in acest moment valoarea produselor AQUA Carpatica este confirmata prin parteneriate solide cu operatori internationali de mare prestigiu.

Astfel, printr-un comunicat de presa, agentia de PR 5WPR din New York anunta listarea in California a produselor AQUA Carpatica in lantul de magazine Whole Foods Markets.

In acelasi anunt se precizeaza ca, dupa reteaua din California, AQUA Carpatica va fi prezenta in intreg lantul din SUA.

Whole Foods Markets este un lant comercial american de produse alimentare naturale prezent pe intreg teritoriul Statelor Unite.

Pe langa acest lant, brandul AQUA Carpatica mai este listat in retelele Kroger (la nivel national), Gelson’s si Sprouts Farmers Markets (California si sud-estul SUA).

AQUA Carpatica este singura apa minerala din Romania care se vinde conform legislatiei SUA in toate cele 50 de state precum si in prestigiosul magazin Harrods din Londra.

Brandul care schimba paradigma in piata apelor minerale, AQUA Carpatica cucereste lumea prin puritatea ei.

"Romania poate fi prezenta la nivel mondial prin produse premium de calitate cu valoare adaugata. Noi, AQUA Carpatica, promovam izvoarele romanesti de apa minerala de o puritate unica in lume si facem acest efort impreuna cu promovarea frumusetilor si bogatiilor muntilor Carpati. Consideram ca Romania are atuuri tangibile cu nimic mai prejos decat tarile occidentale." declara Jean Valvis, Presedinte-Director General Valvis Holding.

In demersul de comunicare, pornind de la studii stiintifice relevante, AQUA Carpatica isi asuma un nou rol de educator si formator asupra calitatilor si beneficiilor unei apei minerale naturale pure, lipsite de nitrati, mai ales pentru femei insarcinate si copii. Efortul de comunicare priveste si apele procesate (filtrate si asa-zis "purificate") si adduce informatii clare asupra diferentelor dintre apele natural acidulate si sifoane.

AQUA Carpatica a fost lansata pe piata romaneasca la finele anului 2010 ca operatiune investitionala greenfield, iar de la lansare a reusit performante de notorietate si vanzare absolut remarcabile.

Politica de pozitionare internationala a brand-ului AQUA Carpatica este una premium, cu un pret cu 5% pana la 15% mai mare decat al produselor Evian.

Cifrele de vanzari pe piata romaneasca vorbesc de la sine: intr-o piata specifica stagnanta si conservatoare, AQUA Carpatica a inregistrat cresteri de vanzari spectaculoase.

Increderea si sustinerea consumatorilor romani se extinde acum si la consumatorii din intreaga lume.

"Multumesc consumatorului roman pentru sprijinul si increderea acordate, fara de care, acest efort de export ce ne onoreaza pe toti in Romania, nu ar fi fost posibil!" Jean Valvis

AQUA Carpatica devine imaginea produselor Romanesti Premium la nivel international

AQUA Carpatica isi consolideaza expansiunea internationala. Visul devine din ce in ce mai mult realitate.

Daca primi pasi au fost facuti inca de anul trecut, iar AQUA Carpatica se exporta acum in 14 tari, cum ar fi Marea Britanie, Japonia, China, toate tarile Golfului (Emiratele Arabe Unite, Qatar, Kuvait, Regatul Bahrain, Regatul Arabiei Saudite, Sultanatul Oman), Rusia, Moldova, Germania, Ungaria, Spania, Australia, Finlanda, in acest moment valoarea produselor AQUA Carpatica este confirmata prin parteneriate solide cu operatori internationali de mare prestigiu. 

Astfel, printr-un comunicat de presa, agentia de PR  5WPR din New York anunta listarea in California a produselor AQUA Carpatica in lantul de magazine Whole  Foods Markets.

In acelasi anunt se precizeaza ca, dupa reteaua din California, AQUA Carpatica va fi prezenta in intreg lantul din SUA.

Whole Foods Markets este un lant comercial american de produse alimentare naturale prezent pe intreg teritoriul Statelor Unite.

Pe langa acest lant, brandul AQUA Carpatica mai este listat in retelele Kroger (la nivel national), Gelson’s si Sprouts Farmers Markets (California si sud-estul SUA).

AQUA Carpatica este singura apa minerala din Romania care se vinde conform legislatiei SUA in toate cele 50 de state precum si in prestigiosul magazin Harrods din Londra.

Brandul care schimba paradigma in piata apelor minerale,  AQUA Carpatica cucereste lumea prin puritatea ei.

“Romania poate fi prezenta la nivel mondial prin produse premium de calitate cu valoare adaugata. Noi, AQUA Carpatica, promovam izvoarele romanesti de apa minerala de o puritate unica in lume si facem acest efort impreuna cu promovarea frumusetilor si bogatiilor muntilor Carpati. Consideram ca Romania are atuuri tangibile cu nimic mai prejos decat tarile occidentale.” declara Jean Valvis, Presedinte-Director General Valvis Holding.

in demersul de comunicare, pornind de la studii stiintifice relevante, AQUA Carpatica isi asuma un nou rol de educator si formator asupra calitatilor  si beneficiilor unei apei minerale naturale pure, lipsite de nitrati, mai ales pentru femei insarcinate si copii. Efortul de comunicare priveste si apele procesate (filtrate si asa-zis “purificate”) si adduce informatii clare asupra diferentelor dintre apele natural acidulate si sifoane.

AQUA Carpatica a fost lansata pe piata romaneasca la finele anului 2010 ca operatiune investitionala greenfield, iar de la lansare a reusit performante de notorietate si vanzare absolut remarcabile.

Politica de pozitionare internationala a brand-ului AQUA Carpatica este una premium, cu un pret cu 5% pana la 15% mai mare decat al produselor Evian.

Cifrele de vanzari pe piata romaneasca vorbesc de la sine: intr-o piata specifica stagnanta si conservatoare, AQUA Carpatica a inregistrat cresteri de vanzari spectaculoase.

Increderea si sustinerea consumatorilor romani se extinde acum si la consumatorii din intreaga lume.

“Multumesc consumatorului roman pentru sprijinul si increderea acordate, fara de care, acest efort de export ce ne onoreaza pe toti in Romania, nu ar fi fost posibil!” Jean Valvis

Articole recomandate

Citeste si despre