Echipa PRAIS Corporate Communications, firma de consultanta PR si comunicare integrata sarbatoreste 20 de ani de la infiintare.
Prin cultura si valorile sale, PRAIS s-a pozitionat de la infiintare ca o companie de nisa aspirationala. Cele peste 2.500 de proiecte, campanii si evenimente corporative, de brand sau CSR dezvoltate local si cross-countries au reflectat in mod activ modele de sustenabilitate economica si sociala, adresand piata in crestere a produselor si serviciilor atasate consumatorilor care isi doresc si aleg un stil de viata sanatos, ecologic, bazat pe accesul responsabil la resurse.
Totodata, PRAIS a promovat in cadrul celor 15 proiecte nationale de marketing social pe care le-a initiat si care au impactat milioane de oameni, un alt fel de progres bazat pe valori morale, etica, pe accesul la educatie, dezvoltare personala si cultura a tinerei generatii, pe grija fata de mediu. Toate acestea sunt integrate in modelul sau de business, care are la baza filozofia "Lifestyles of Health and Sustainability - LOHAS".
"Ne identificam ca fiind "creativi culturali", asa cum este definit termenul de catre sociologul Paul H. Ray. Motivatia care sta la baza actiunilor noastre este legata de impactul social pozitiv pe care il au proiectele noastre. De aceea, am avut sansa sa devenim un model de bune practici la nivel international si sa fim premiati in repetate randuri. Astazi, multumim si ne aratam profunda recunostinta fata de toti cei care ne-au fost si ne sunt alaturi. Continuam, impreuna!", a declarat Silvia Bucur, Director General PRAIS Corporate Communications.
Alte 2 particularitati definesc echipa PRAIS: specializarea in brandingul proiectelor de marketing social si gradul mare de fidelizare, o medie de 6 ani de colaborare, a clientilor sai, companii multinationale si locale, asociatii industriale.
Un pas important in evolutia companiei a fost infiintarea Fundatiei PRAIS, acum 15 ani, care a devenit platforma comunitara unde, prin aliante si parteneriate nationale, sunt dezvoltate proiecte de anvergura care sustin mari cauze sociale.
Pentru mai multe informatii, vizitati www.prais.ro si pagina de Facebook PRAIS Corporate Communications.