Danone Romania a obtinut premiul I la categoria produselor lactate pentru copii in cadrul Galei Forbes Brands for Kids. Recunoasterea a fost obtinuta ca urmare a unui studiu realizat in randul mamicilor din mediul urban din Romania carora li s-a cerut sa precizeze ce produse le ofera copiilor lor, in ce branduri au incredere, care considera ca sunt cele mai sigure produse si cu cel mai ridicat nivel de calitate pentru cei mici.
"Din ce in ce mai multi parinti din Romania decid sa faca alegeri sanatoase pentru copiii lor. Daca acest trend nu era atat de vizibil in urma cu 5-7 ani, iata inca un studiu care ne confirma cat de importante sunt increderea, calitatea si siguranta produselor pentru copii. Danonino este unul dintre cele mai iubite branduri de copii si este aliatul ideal al mamicilor care doresc sa asigure o alimentatie echilibrata celor mici. Prin toate campaniile pe care le derulam ne dorim sa contribuim la dezvoltarea copiilor; acestia iubesc noutatile si pe Dino si de aceea le oferim in permanenta ocazii de a invata jucandu-se." declara Anca Ignat, Senior Manager Global Brands Danone.
Primele 16 branduri din clasamentul rezultat in urma acestei cercetari au fost premiate in cadrul Galei Forbes Brands for Kids ce a avut loc marti, 8 decembrie.
Studiul a fost realizat la initiativa Forbes Romania alaturi de compania de cercetare D & D Reseach si a urmarit trei directii: calitate, incredere si siguranta.
Brandurile au fost votate de 1000 de femei din orase cu un numar mai mare de 50.000 de locuitori si cu varste cuprinse intre 22 si 35 de ani.