Masha, Ursul si prietenii lor au inceput pregatirile pentru Craciun. Dintr-odata, toate decoratiunile, dulciurile, chiar si bradul, plin cu tot felul de jucarii, dispar intr-un mod misterios. Oare cine este vinovatul? Doar detectivul Masha poate dezleaga misterul, bineinteles, ajutata de prietenii ei animale, dar, mai ales alaturi de toti copiii isteti care vor descoperi misterul maleficei magii.
Se zice ca de Craciun povestile devin realitate. Ei bine, da! Cel mai urmarit serial de desene animate rusesc, „Masha si Ursul”, un adevarat fenomen al Internetului, prinde viata din nou pe scenele din Romania cu o frumoasa Poveste de Craciun, in perioada 9- 14 decembrie 2018, intr-un turneu national ce cuprinde orasele Suceava (9 decembrie, Casa de Cultura a Sindicatelor), Bacau (10 decembrie, Teatrul de Vara ), Bucuresti (11 si 12 decembrie, Sala Polivalenta) si Oradea (14 decembrie, Casa de Cultura) . Spectacolul este dublat in limba romana.
Biletele la spectacolul „Masha si Ursul- Poveste de Craciun” se pot cumpara online pe www.eventim.ro, in reteaua Eventim (magazinele Germanos, Vodafone, Orange, Domo, librariile Humanitas, librariile Carturesti), sau de la casele de bilete ale salilor unde se desfasoara spectacolul, la preturile de 200 lei, 150 lei , 90 lei, 60 lei pentru Bucuresti , 125 lei, 80 lei, 55 lei pentru Suceava, 140 lei, 85 lei, 55 lei pentru Bacau si 120 lei , 65 lei pentru Oradea.
Inspirat dintr-un basm popular, „Masha si Ursul” a fost tradus in 25 de limbi diferite si este difuzat in peste 120 de tari. Desenul animat este in primele zece cele mai vizionate canale de Youtube din lume, fiind de asemenea disponibil si pe Netflix, HBO si NBC Universal.
Desenul animat prezinta povestea unei fetite numite Masha si a parintelui ei - Ursul, care incearca sa o tina departe de nazbatii.
Masha traieste in padure alaturi de catelul, capra si porcul ei si este o fetita neastamparata, gurmanda, plina de initiativa si de energie, a carui scop principal este sa se amuze si sa profite de viata. Ii place tot ce e dulce, ii place sa puna mana pe orice, sa se joace cu trofeele si cupele prietenului ei, ursul, sa se joace cu mingea, sa sara in apa si sa puna o multime de intrebari.
Ursul Michka este un urs bun, nu vorbeste si este un adult care incearca s-o supravegheze pe micuta Masha. Fosta vedeta foarte populara de circ, acesta a obtinut de-a lungul carierei nenumarate trofee si diplome. Acum, le admira si lustruieste pe fiecare in parte. S-a retras in padure si apreciaza pacea, linistea si confortul de-aici. Iubeste mierea, pescuitul si fotbalul. Canta la chitara, trombon si pian.
„Masha si Ursul” este un adevarat fenoment al Internetului. Canalul de Youtube al desenului animat are peste 930.000.000 de vizualizari si peste 3.745.000 de abonati. Multe din episoade au avut un succes spectaculos pe Youtube. In special episodul „Recipe for Disaster” ( Reteta pentru dezastru) a depasit 3.2 miliarde vizualizari, fiind al patrulea cel mai vizionat videoclip din toata lumea si cel mai vizionat videoclip fara sunet.
Celelalte episoade de peste 300 milioane vizualizari sunt: „Bon Appetit” (Pofta buna) cu 720 milioane vizualizari, „Laundry Day” ( Ziua de spalat haine) cu peste 700 milioane vizualizari, „La Dolce Vita” (Viata frumoasa) cu peste 570 milioane vizualizari). „The Foundling” (Copilul gasit), cu peste 510 vizualizari, „Hocus Pocus”, „Two Much” (Doi in plus), „Little Cousin” (Micul verisor) si „One, Two, Three! Light the Chistmas Tree!” ( Unu, doi, trei! Pornesc luminitele de Craciun cu ei!)
Turneul este sustinut de Kaufland Romania din dorinta de a oferi copiilor un spectacol de neuitat.
Partenerii media: Prima TV, Click pentru femei, Itsy Bitsy, OK Magazine, Sapte Seri, acasa.ro, copilul.ro, eva.ro,suntparinte.ro, ScoalaIntuitext.ro
Despre Events
Events este una dintre cele mai mari companii organizatoare de evenimente din Romania, a carei misiune este sa aduca entertainmentul cat mai aproape de oameni. Din anul 2000, sloganul lor este “de neuitat” iar printre evenimentele care vor ramane mereu in memoria spectatorilor se numara concertele The Rolling Stones, Linkin Park, Aerosmith si Leonard Cohen, Pink Martini spectacolele Cirque du Soleil sau Sensation.
Despre Kaufland Romania
Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine in 7 tari si o retea de 120 magazine in Romania. Programele de responsabilitate sociala reprezinta o componenta cheie in strategia companiei. Asumarea responsabilitatii ecologice si sociale este un aspect esential al politicii corporative Kaufland. Cea mai mare parte a proiectelor noastre de CSR sunt desfasurate in parteneriat cu asociatii nonguvernamentale regionale sau nationale. Pe langa educatie, sprijinim proiectele dedicate protectiei mediului inconjurator si pe cele care au ca obiectiv promovarea unui stil de viata sanatos prin intermediul activitatilor sportive si adoptarea unei nutritii echilibrate. Pentru mai multe informatii vizitati www.kaufland.ro.