Parintii sunt preocupati cel mai mult de sanatatea si educatia copiilor, asa arata o analiza a portofoliului de asigurari de viata de la Metropolitan Life. Astfel, produsele de asigurare cu cele mai semnificative cresteri in 2014, fata de anul anterior, sunt cele care ofera beneficii de protectie a sanatatii copiilor, precum si cele de economisire pentru viitorul acestora, ele reprezentand peste 10% din volumul total de prime brute subscrise de companie in 2014.
- Primele brute subscrise aferente asigurarilor pentru copii au crescut cu 70% in 2014 vs. 2013
- Clientii aloca, in medie, 800 lei anual pentru protectia copiilor, sau 1.800 lei daca opteaza pentru o polita cu protectie si economisire
- De 30 de ani brandul Metropolitan Life e reprezentat de personajul Snoopy si prietenii sai
Studii din piata ne-au aratat ca pentru parintii din Romania sunt prioritare sanatatea si educatia celor mici. Acestea sunt principalele atributii ale fiecaruia dintre noi, parintii. De la aceasta constatare, pana la alegerea viziunii companiei a fost doar un pas. Ne-am propus sa sprijinim cat mai multi parinti sa inteleaga ca, prin alegerile intelepte, pe care le fac acum, protejeaza viitorul copiilor lor. Suntem in directia cea buna. Deja volumul de prime brute subscrise aferent politelor de asigurari pentru copii incheiate la sfarsitul lui 2014 a crescut cu 70% fata de valoarea din anul anterior. Parintii aloca, in medie, 1.800 lei pe an pentru o polita cu componenta de protectie si economisire pentru copii si aproximativ 800 lei pentru o asigurare ce ofera beneficii medicale si de protectie”, afirma Emilia Bunea, CEO Metropolitan Life.
Cresterea a fost sustinuta, in special, de interesul parintilor pentru asigurarea Dr. KID, care ofera celor mici beneficii importante pentru sanatatea acestora, protecţie 24 de ore din 24 in cazul unor situatii dificile, cum ar fi spitalizare, interventie chirurgicala, fracturi sau arsuri, dar si in cazul diagnosticarii cu o boala grava sau in eventualitatea unui accident. Acest produs reprezinta peste 35% din portofoliul de asigurari pentru copii dupa doar un an de la lansare. Pentru a completa oferta de asigurare cu informatii utile despre cresterea si protectia copiilor, Metropolitan Life a lansat anul trecut portalul www.parintiincontrol.ro.
In topul preferintelor parintilor care au achizitionat o polita pentru copii de la Metropolitan Life se afla asigurarea Junior Extra. In 2014, valoarea primelor brute subscrise pentru acest produs a fost de 40% din volumul de prime brute subscrise pe categoria asigurarilor pentru copii. Parintii aleg aceasta asigurare ca solutie pentru viitorul copiilor atat din perspectiva sumei de bani economisite, cat si datorita beneficiilor medicale care ii protejeaza pe cei mici in cazul unei spitalizari sau interventii chirurgicale din accident sau imbolnavire.
O alta categorie in ascensiune in portofoliul Metropolitan Life este cea a asigurarilor de viata pentru copii cu componenta de investitii. Atenti la rezultatele investitionale pozitive obtinute de fondurile de investitii Metropolitan Life in 2014 (Plus +7,51%, Multiplus +8,43%, Exponential +9,68%), parintii au achizitionat pentru copii mai multe asigurari de viata cu componenta de investitii, astfel incat valoarea primelor a crescut cu aproape 25% comparativ cu anul anterior. De asemenea, Metropolitan Life a lansat de curand Wise Plan, solutia completa pentru protectia personala si a celor dragi si construirea viitorului dorit. Asigurarea poate fi achizitionata si pentru copii, oferind pe langa beneficii de protectie si o componenta de acumulare de capital, iar parintii au flexibilitatea de a investi in sase programe de investitii nou lansate.
In ceea ce priveste beneficiile platite de companie pentru asigurarile adresate copiilor, cele mai frecvente au fost cele de spitalizare si interventie chirurgicala, sumele platite pornind de la 50 lei pana la aproximativ 5.000 lei pentru spitalizare si/sau interventie chirurgicala. O alta situatie dificila in care compania a preluat plata primelor de asigurare a fost atunci cand parintele care a incheiat polita nu a mai fost in viata, iar prin acest beneficiu oferit de companie, contractul continua sa ramana in vigoare, mai precis sa acumuleze capital si sa ofere beneficii de protectie pentru copil pana cand acesta ajunge la o varsta matura, stabilita in contract.
Despre relatia cu Snoopy, ambasadorul brand-ului Metropolitan Life
- 30 este cifra care guverneaza relatia cu Snoopy in 2015. Se implinesc 30 de ani de cand a inceput asocierea intre grupul american MetLife, din care face parte Metropolitan Life, si Snoopy, personajul de benzi desenate din echipa Peanuts, oferind brand-ului o amprenta de caldura si apropiere, importanta in relatia unei companii de asigurari cu clientii sai.
- Creatorul lui Snoopy, Charles M. Schulz, a fost client MetLife timp de peste 30 de ani.
Mai multe informatii despre relatia dintre brand-ul MetLife si ambasadorul Snoopy se regasesc pe site-ul www.metlife.com.