Asociatia Telefonul Copilului si Romtelecom, 9 ani alaturi de copiii din Romania

/ / Modificat: 2010-11-19
Asociatia Telefonul Copilului si Romtelecom, 9 ani alaturi de copiii din Romania

Anul 2010 marcheaza aniversarea a 9 ani de colaborare dintre Asociatia Telefonul Copilului si Romtelecom, cel mai fidel si longeviv parteneriat dintre o companie si o organizatie neguvernamentala din Romania.

Cu sprijinul Romtelecom, aniversarea se desfasoara printr-o campanie cu totul speciala dedicata copiilor, intitulata "Telefonul Copilului – prin ochii tai".

"Telefonul Copilului – prin ochii tai" si-a propus sa apropie si mai mult copiii de linia telefonica dedicata, pentru a identifica nevoile lor si asteptarile pe care le au din partea consultantilor 116 111. Participarea copiilor este o componenta esentiala in organizarea si functionarea serviciului Telefonul Copilului 116 111, si de aceasta data Consiliul National al Elevilor fiind partener asociat in acest proiect.

Prima etapa a campaniei a avut loc in perioada 15 octombrie - 15 noiembrie, cand orice copil din Romania a avut posibilitatea de a transmite in scris dorintele si asteptarile sale de la Telefonul Copilului 116 111, sub forma unei scrisori. In urma tragerii la sorti, care a avut loc la data de 15 noiembrie, 5 dintre acesti copii, fiecare impreuna cu unul dintre parinti, vor vizita in acest week-end centrul de apel 116 111 si ii vor cunoaste pe consultanti.

Copiii castigatori sunt: Mlesnita Cosmin (Suceava), Bobric Simona Ionela (Neamt), Diaconescu Bianca Gabriela (Vaslui), Preda Florentina Denisa (Giurgiu), Macoveanu Octavian (Bucuresti). Copiii vor beneficia si de un cadou surpriza, constand in activitati recreative organizate special pentru ei in acest weekend, in Bucuresti. Toti ceilalti copii care au trimis scrisori vor primi un set de rechizite si o insigna personalizata cu "Telefonul Copilului".

"Pentru Asociatia Telefonul Copilului, Romtelecom reprezinta garantia faptului ca in orice situatie dificila in care un copil se poate afla la un moment dat, el va putea sa contacteze gratuit serviciul care ii este dedicat, 116 111", declara Catalina Florea, Director Executiv, Asociatia Telefonul Copilului.

"Prin proiectele dezvoltate impreuna cu Telefonul Copilului am reusit sa crestem gradul de constientizare a publicului asupra problemelor majore pe care le au copiii din Romania, prin promovarea protectiei drepturilor acestora si prin programe de responsabilizare a parintilor in relatia cu proprii lor copii. Abilitatea de a comunica este cel mai important element in construirea unei relatii, iar investind in relatia copii-parinti, ne implicam de fapt intr-un viitor mai sanatos", declara Cristina Popescu, Director Relatii Publice, Romtelecom.

Peste un milion si jumatate de apeluri gratuite, peste 10 campanii de promovare a drepturilor copilului, implementarea liniei europene de asistenta pentru copii, un centru de apel pus la dispozitia organizatiei in vederea derularii activitatii serviciului de informare si consiliere, sprijin material si financiar - sunt reusite care reprezinta un bilant semnificativ al colaborarii dintre Romtelecom si Asociatia Telefonul Copilului.

De-a lungul celor 9 ani de parteneriat, cele doua institutii si-au pus eforturile in slujba copiilor victime ale abuzului fizic, sexual, emotional, a celor exploatati prin munca sau cersetorie, neglijati de catre cei care ar fi trebuit sa ii ingrijeasca. Nu in ultimul rand, copiii au beneficiat de consiliere psihologica, in urma traumelor emotionale suferite sau a lipsei de comunicare.

Urmariti-ne pe telefonulcopilului.ro si pe pagina Facebook a organizatiei, unde vom prezenta in timp real aniversarea noastra alaturi de copii, care va avea loc in acest week-end.

116 111 este linia europeana de asistenta pentru copii, gestionata in Romania de Asociatia Telefonul Copilului si Romtelecom. Apelul catre 116 111 este oferit gratuit de Romtelecom si Cosmote.

Taguri Telefonul copilului Drepturile copilului

Articole recomandate

Citeste si despre