Granini Orange 1.5L, nectarul de portocale pentru un mic dejun in familie
In zilele noastre, portocalele au devenit fructele preferate pentru un mic dejun sanatos. Bine coapte si cu un efect energizant, portocalele ne ofera sucul care ne revigoreaza diminetile.
Este motivul pentru care Granini, cel mai iubit suc de fructe, lanseaza incepand cu luna iunie nectarul de portocale disponibil, pentru prima data, in sticla de 1.5L.
Produs 100% natural, dupa filosofia Granini, si avand un continut de fruct de 50%, Granini Orange Nectar este destinat micului-dejun si diminetilor petrecute in familie, fiind o sursa de energie pentru intreaga zi.
"Dimineata este, pentru cei mai multi dintre noi, cel mai important moment al zilei, dispozitia cu care incepem dimineata ne influenteaza in mare masura restul zilei. De aceea, Noul Granini Orange Nectar 1.5 L va invita sa aveti in fiecare zi o stare de bine, sa fiti plini de energie si vitalitate. Disponibil intr-o canitate suficienta pentru copii si parinti, intreaga familie poate incepe acum ziua cu un pahar de nectar de portocale" a declarat Elena Maracine, Category Manager Soft Drinks & Water in cadrul companiei URBB.
Datorita continutului ridicat de fructe, nectarul de portocale ofera corpului nostru o mare varietate de vitamine, dintre care cea mai importanta este Vitamina C, si substante nutritive, care il ajuta in pastrarea sanatatii, a tineretii si in diminuarea riscului de imbolnavire prin intarirea sistemului imunitar.
Granini Orange Nectar la 1.5L se adeseaza copiilor si parintilor deopotriva, persoanelor active care au un stil de viata dinamic, care trebuie sa faca fata provocarilor din fiecare zi dar care si cauta sa-si adauge placere si bucurie fiecarei zi.
Despre Granini
Granini este un produs de inalta calitate, 100% natural, apreciat in peste 74 de tari pentru atributele sale: fara coloranti, fara conservanþi, fara fructe ºi legume modificate genetic.
Produsele Granini pastreaza gustul autentic si natural al fructelor, brandul fiind in mod continuu interesat de evolutia preferintelor consumatorilor pentru a le oferi energie si stare de bine prin calitatea produselor.