Proiectul Green Bee, lansat in iunie 2012 de Coca-Cola Romania, sub umbrela Dorna si Mega Image in parteneriat cu Green Revolution, premiaza cei 25 de castigatori pentru participarea si indeplinirea misiunilor proiectului.
Proiectul Green Bee se adreseaza copiilor cu varsta intre 6 si 14 ani si in perioada 22 iunie – 22 octombrie isi propune sa-i invete pe cei mici importanta protejarii mediului inconjurator prin intermediul unei aventuri SF, ce are loc in nava spatiala Green Bee construita in parcul Tineretului.
Copiii inscrisi in proiect au plecat impreuna cu echipajul navei, Capitanul Raxo Williams si Secundul Noni, intr-o calatorie imaginara in spatiu unde au aflat informatii esentiale despre atmosfera, aer, poluare, apa si importanta acesteia, hrana, energie sau deseuri. Experienta din nava le-a oferit celor mici posibilitatea de a dobandi cunostinte despre ecologie si de a demonstra in viata de zi cu zi cat de prietenosi au devenit cu mediul.
Inscrierile s-au facut atat pe platforma www.green-bee.ro cat si la fata locului, in parcul Tineretului la nava Green Bee. Astfel in perioada 22 iunie – 06 august, peste 1800 de copii au participat la misiunile din nava Green Bee si au dovedit ca sunt eroi ai ecologiei, indeplinind cu succes misiunile tereste.
Participantii au intrat in competitie pentru castigarea unui loc in tabara eco la Tasuleasa Social, iar in urma tragerii la sorti care a avut loc pe 7 august, 25 de copii au castigat marele premiu si vor beneficia de 6 zile in tabara, cu plecarea pe data de 15 august. Lista completa a castigatorilor va fi afisata pe pagina oficiala a proiectului: www.green-bee.ro si pe pagina de Facebook: www.facebook.com/GreenBeeProject.
"Proiectul Green Bee este extrem de atractiv si ofertant pentru brandul Dorna, a carui strategie are ca element important apropierea de natura si sustinerea protejarii mediului inconjurator. Ne propunem ca prin acest proiect, impreuna cu partenerii nostri de la Mega Image si Asociatia Green Revolution, sa ajutam vizibil la schimbarea atitudinii fata de mediul inconjurator, incurajandu-i pe copii sa se comporte responsabil inca din primii ani de viata. Green Bee este un concept inovativ si interactiv prin care ecologia este explicata pe intelesul copiilor prin intermediul jocului si al descoperirii. Felicitari participantilor si mai ales castigatorilor si asteptam si alti copii curiosi sa invete prin joculete ingenioase cum sa fie mai atenti cu resursele planetei." a declarat Dana Ichim, Senior Marketing Activation Manager Waters Romania & Moldova.
"Sustenabilitatea este unul din cei 3 piloni ai strategiei grupului nostru, strategie ce sustine performanta economica a companiei si ne ajuta sa construim o afacere durabila. Suntem constienti de responsabilitatea pe care o avem in piata, de aceea suntem parteneri ai proiectului Green Bee, un proiect ce corespunde cu strategia noastra de responsabilitate sociala, cu proiectele educationale pe care le desfasuram in acest domeniu si care ne aduce mai aproape de clientii nostri si copiii acestora. Suntem incantati ca proiectul a fost primit cu entuziasm de copii si ne bucuram ca avem primii castigatori ai locurilor in tabara eco." a adaugat Xavier Piesvaux, Director General Mega Image.
"Implicarea si entuziasmul copiilor au fost absolut impresionante. Calatoria in spatiu le-a dat frau liber imaginatiei si i-a ajutat sa vada lucrurile dintr-o perspectiva mult mai larga. Am reusit sa-i facem sa inteleaga, prin joc, imagini si povesti, ca planeta noastra este unica si trebuie sa o protejam pentru ca puterea sta in mainile fiecaruia dintre noi. Au fost copii care au actionat imediat dupa iesirea din nava, strangand PET-urile din parc sau indeplinind anumite misiuni terestre. Acest lucru ne demonstreaza ca mesajul nostru a fost inteles si pana pe 22 octombrie asteptam cat mai multi copii la nava pentru a le explica ce inseamna responsabilitatea fata de mediu." a adaugat Raluca Fiser, Presedintele Asociatiei Green Revolution.
Despre sistemul Coca-Cola
In Romania, ca in toate tarile in care isi desfasoara activitatea, Coca-Cola detine si functioneaza pe baza unui sistem propriu, incluzand toate verigile necesare producerii si distributiei produselor sale catre consumatori. Sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau Coca-Cola HBC Romania, care imbuteliaza si distribuie in Romania produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company. Dorna este unul din cele mai cunoscute branduri de apa minerala naturala din Romania, facand parte din portofoliul Coca-Cola Romania inca de la achizitia sa in anul 2003. De-a lungul istoriei sale, Dorna s-a remarcat prin indrazneala si unicitatea campaniilor de marketing, ce exploreaza pe langa atributele functionale ale brandului, latura emotionala generata de apropierea cu natura. Si in viitor, Dorna isi propune sa fie nu doar un trend-setter in materie de inovatie in comunicare, ci si un pionier al protectiei mediului inconjurator.
Despre Mega Image
Fondat in 1995, Mega Image este cel mai mare lant de supermarketuri din Romania cu o retea ce cuprinde 146 de supermarketuri in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Brasov, Targoviste si alte orase, sub marcile Mega Image (117) si Shop&Go (29). Parte din Delhaize Group, Mega Image isi propune sa ofere, in fiecare zi, servicii de calitate si o sortimentatie de produse hranitoare, sanatoase si sigure, la preturi accesibile.
Despre Green Revolution
Green Revolution este prima organizatie nonguvernamentala de ecologie urbana din Romania care pune in practica masurile ce stau la baza construirii unui oras verde. Prin proiectele sale, Green Revolution promoveaza si sprijina: educatia ecologica si respectul fata de mediul inconjurator, colectarea selectiva a deseurilor de ambalaje, mijloacele si solutiile de transport ecologice si economice, adoptarea unui comportament responsabil fata de mediu in randul autoritatilor si companiilor private si de stat, protejarea si extinderea spatiilor verzi din interiorul si din exteriorul oraselor si stilul de viata sanatos si eco.