• GSK Consumer Healthcare da startul celei de-a sasea editii a campaniei Zambeste Romania, aducand un nou concept de comunicare dedicat adolescentilor;
• Consumul de produse de igiena orala la nivel national a crescut in ultimii cinci ani, conform datelor;
• Peste 140.000 de persoane au beneficiat direct de educatie si produse de ingrijire orala gratuite in cadrul celor cinci editii anterioare ale campaniei.
GSK Consumer Healthcare anunta lansarea celei de-a sasea editii a campaniei Zambeste Romania, ducand mai departe misiunea campaniei de a imbunatati starea de sanatate orala a romanilor.
“Ambitia noastra, in GSK, este sa imbunatatim calitatea vietii romanilor şi sa educam pentru o atitudine preventiva. In cazul sanatatii orale, consolidarea unor obiceiuri zilnice de igiena orala corecta este esentiala pentru formarea unor generatii sanatoase, iar acest lucru se poate realiza prin programe de educare constante, pe termen lung. Credem ca actiunile din ultimii cinci ani ai campaniei Zambeste Romania au contribuit la imbunatatirea starii de sanatate orala a romanilor”, mentioneaza Sylwia Piankowska, General Manager GSK Consumer Healthcare, Romania si Balcani.
Datele arata ca exista o crestere semnificativa de consum comparativ cu 2012 – crestere de 14% pentru achizitionarea de tuburi de pasta de dinti si 21% pentru periute de dinti*. In medie, un roman a folosit 1,64 tuburi de pasta de dinti pe tot parcursul anului 2016 si a folosit o periuta de dinti pentru o perioada de 1,3 ani*.
Pentru anul 2017, campania Zambeste Romania are adolescentii ca public tinta principal. Comunicarea celor trei mesaje principale – Spala-te pe dinti de doua ori pe zi/ Mergi la medicul dentist in mod regulat/ Adopta o dieta sanatoasa si echilibrata – se va realiza prin intermediul aplicatiei #CoolBrushing, ce va fi lansata la inceputul lunii aprilie.
Activitatile campaniei Zambeste Romania in 2017
Sustinuta de brandurile Aquafresh®, Sensodyne®, parodontax® si Corega®, campania Zambeste Romania va derula activitati menite sa informeze, sa atraga atentia asupra unor probleme existente de sanatate orala si sa continue sa cladeasca o cultura a preventiei in randul romanilor.
• #CoolBrushing – Lansarea aplicatiei #CoolBrushing la inceputul lunii aprilie, prin care campania Zambeste Romania isi propune cresterea nivelului de constientizare privind importanta igienei orale in randul adolescentilor.
• Programul Rabla pentru periuta ta din cadrul campaniei Zambeste Romania revine anul acesta intr-o forma noua si se va desfasura in 6 orase din tara. Vizitatorii vor avea posibilitatea de a-si inlocui periutele uzate cu unele noi si vor primi informatii utile cu privire la sanatatea orala.
• Programul educational in scoli – alti 10.000 de copii vor beneficia de sesiuni educationale de igiena orala si vor invata despre comportamentul preventiv in sanatate.
• Parteneriatul cu Salvati Copiii – GSK Consumer Healthcare va directiona 1% din vanzarile produselor de ingrijire orala Aquafresh®, Sensodyne® si parodontax® din luna august 2017 catre Salvati Copiii, suma urmand a fi folosita pentru tratamente stomatologice gratuite pentru copiii din comunitatile defavorizate.
“Zambeste Romania se adreseaza tuturor romanilor, iar anul acesta un public important va fi reprezentat de adolescentii care vor deveni adultii responsabili de maine. Pentru a pastra acel zambet sanatos si increzator pe parcursul anilor adolescentei si pana la maturitate, sunt necesare educatie, auto-disciplina si o atitudine preventiva fata de sanatate. Pentru aceasta, vom lansa in curand o aplicatie mobila menita sa transmita mesajele campaniei intr-o forma adaptata tipului de continut cu care adolescentii sunt obisnuiti”, a adaugat Sylwia Piankowska.
De la prima editie lansata in 2012 si pana in prezent, peste 140.000 de persoane au beneficiat in mod direct de mesaje educationale si produse de igiena orala oferite gratuit in cadrul campaniei Zambeste Romania. Pe parcursul ultimelor cinci editii, GSK Consumer Healthcare a inlocuit peste 40.000 de periute de dinti uzate cu unele noi , vizitand mai multe orase cu programul Rabla Pentru Periuta ta. Mai mult, 70.000 de copii au invatat regulile pentru o igiena orala corecta prin programul educational derulat in scoli si gradinite. Iar prin campania de responsabilitate sociala 1%, peste 40.000 de euro au fost directionati catre tratamente stomatologice pentru 1.300 de copii din comunitatile rurale Salvati Copiii.
Pentru a afla mai multe detalii despre campanie si rezultatele din anii trecuti, acceseaza site-ul www.zambesteromania.ro.
Despre Zambeste Romania
Campania Zambeste Romania a fost dezvoltata in 2012 de GSK Consumer Healthcare, fiind sustinuta de brandurile Aquafresh®, Sensodyne®, parodontax® si Corega®, cu ajutorul specialistilor in igiena orala, pentru a facilita accesul la educatie si la preventie, in vederea imbunatatirii sanatatii orale in randul populatiei din Romania. Proiectul face parte din Platforma Europeana pentru o Sanatate Orala mai Buna (BOHEP), ampla initiativa europeana lansata in 2012. Mai multe informatii, sfaturi privind sanatatea orala si lista cabinetelor medicilor dentisti disponibili pentru consultatii gratuite se pot gasi pe platforma online www.zambesteromania.ro si pe pagina facebook.com/zambesteromania.
Despre GSK Consumer Healthcare
GSK Consumer Healthcare este cea mai mare companie de medicamente fara prescriptie medicala si primul jucator in piata de produse de ingrijire orala specializata din lume. Obiectivul nostru este sa devenim prima si cea mai buna companie de Fast Moving Consumer Healthcare, bazata pe stiinta si valori – o organizatie unica ce imbina expertiza si principiile stiintifice cu avantajele industriei bunurilor de larg consum.
In Romania, GSK are o traditie de peste 25 de ani si peste 150 milioane euro investitie in piata locala. Portofoliul local Consumer Healthcare include marci bine cunoscute precum Sensodyne®, parodontax® sau Aquafresh®. Suntem hotarati sa facem o diferenta in starea de sanatate a romanilor prin educatie continua si suntem partener constant al comunitatii, cu investitie de peste 2 milioane de dolari in proiecte de sanatate si educatie pe care le derulam cu partenerii nostri.
* Informatii bazate pe date de Retail Index ale Nielsen pentru categoriile personalizate de Pasta de dinti si Periute de dinti (manuale si electrice), raportate pentru piata de retail din Romania, vanzari in bucati pentru intervalul Ianuarie 2012 – Decembrie 2016, excluzand vanzarile directe din Cash&Carry. Copyright © 2017, The Nielsen Company