Lantul de magazine Diverta isi deschide o noua locatie pe 29 august, lansand totodata si un nou concept, un nou slogan si o noua imagine.
Sub sloganul "Mereu ceva nou" si un logo construit pe ideea de evolutie, diversitate, energie si puterea de a schimba lucrurile, conceptul noului magazin este construit dupa profilul si preferintele publicului. Astfel, vor exista 3 zone modelate in concordanta cu preocuparile consumatorilor, una dintre ele fiind dedicata copiilor.
Cele 3 zone de interes sunt numite: "Imi place", "Ma joc si invat" si "Am succes" si fiecare dintre ele aduce publicul intr-o relatie directa si interactiva cu lucrurile de interes.
Zona dedicata copiilor, "Ma joc si invat", este locul unde granita dintre educatie si joc dispare. In aceasta zona, copiii gasesc produse care le dezvolta imaginatia si abilitatile in activitatile de la scoala sau de acasa, intr-un mod specific varstei – educatie prin joc.
Zona ofera copiilor un spatiu special amenajat pentru ei, cu jocuri si jucarii interactive.
Aici, copiii pot desena, se pot juca inteligent si isi pot face noi prieteni. Spatiul interactiv este proiectat si amenajat special pentru ca cei mici sa-si poata exersa creativitatea, in timp ce parintii au libertatea necesara pentru a se pune la curent cu noutatile din domeniile favorite.
"Ma joc si invat" reuneste jocuri si jucarii, articole pentru scoala, carti pentru copii (de colorat, povesti, enciclopedii, literatura scolara, culegeri, beletristica pentru copii si adolescenti) si media pentru copii (animatie, jocuri si muzica).
In plus, noul concept Diverta, a carui locatie va fi pe bulevardul Magheru, aduce si extinderea gamei de produse cu produse de design interior, bijuterii, ciocolata, condimente si accesorii gastronomice.
Acestora li se adauga si notes-urile cu mesaje personalizate, asortate cu poseta, portofelul sau instrumentele de scris, papusi parfumate sau vorbitoare, machete de aeronave, telecomenzi universale si periferice pentru gameri sau accesorii pentru i-Pod.
Pe langa cele trei zone speciale, Diverta va include in noul concept si o zona de cafenea, cu "fler" international – Cup&Cino – brand prezent in Romania incepand cu lansarea Diverta Magheru, prin franciza detinuta de catre Grupul RTC.