Parfumul declanseaza pana la 75% dintre emotiile pe care oamenii le simt in fiecare zi

/ / Modificat: 2022-09-20
Parfumul declanseaza pana la 75% dintre emotiile pe care oamenii le simt in fiecare zi

Noile perle parfumate Lenor Beads – concepute special sa rasfete simturile si sa ofere momente de prospetime care dureaza...si dureaza


20.09.2022, Bucuresti: Conform studiilor de specialitate, parfumurile familiare, placute, pot imbunatati starea de spirit cu pana la 40%. in ultimii doi ani, mai ales pe fondul pandemiei, s-a observat o crestere accentuata in randul consumatorilor in ceea ce priveste dorinta acestora de a trai cat mai multe momente placute de destindere si relaxare, mai ales cand vine vorba de confortul propriilor lor case, ne arata specialistii. Parfumul placut al hainelor sau al cearceafurilor proaspat spalate poate avea un rol important in crearea unei stari de bine sau in imbunatatirea dispozitiei generale.

Un studiu online, aplicat pe mai mult de 1500 de participanti, in aprilie 2020 in UK, dezvaluia faptul ca 70% dintre respondenti erau nemultumiti pentru ca mirosul proaspat al asternuturilor dispare dupa doar cateva zile, iar 29% dintre ei nu erau incantati ca prospetimea se pierde mult prea repede, imediat dupa spalare.1 in plus, consumatorii sunt dispusi din ce in ce mai mult sa investeasca si mai mult in produse care sa le aduca beneficiul mult dorit: prospetime intensa si de durata, pentru si mai multe momente de rasfat.2

Astfel, Lenor, brand P&G, raspunde celor mai specifice nevoi ale consumatorilor si isi propune sa redefineasca si sa ofere si mai multe momente de rasfat in fiecare casa, prin lansarea noilor perle parfumate care asigura consumatorilor o experienta senzoriala completa care dureaza...si...dureaza.

Noile perle parfumate Lenor sunt special concepute pentru a le oferi consumatorilor momente de rasfat si, totodata, mai mult din parfumul Lenor pe care il adora, fie ca este vorba de prospetimea asternuturilor proaspat spalate sau de senzatia de catifelare si confort al hainelor. Parfumurile inconfundabile si mult apreciate de consumatori ale balsamului Lenor Spring Awakening si Gold Orchid pot fi combinate cu perlele parfumate disponibile in aceleasi variante, consumatorii avand parte de prospetimea si mai intensa pe care o adora.

Noua tehnologie revolutionara Lenor, cu o concentratie de peste 40% la nivel de parfum, versus cele obisnuite care au doar 20%, asigura tesaturilor cea mai intensa prospetime si catifelare de lunga durata.

Cheia prospetimii intense a noilor produse Lenor consta in perlele parfumate solubile chiar si in apa rece. Desi spalarea la 30 de grade, conform specialistilor, reduce nivelul de parfum eliberat de detergent/balsam, tehnologia revolutionara a ingredientelor utilizate in fabricarea noilor perle parfumate Lenor, favorizeaza si incurajeaza spalarea in apa rece, rezultatele fiind cele dorite de consumatori.

In plus, produsul vine intr-un pachet nou si atractiv, cu un sistem care ofera consumatorilor o experienta senzoriala placuta inca de la raft, acesta fiind conceput cu sistemul "Strangeti si simtiti parfumul".

Despre Procter & Gamble

P&G deserveste consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de incredere, de calitate si superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® si Tide®. Comunitatea P&G desfasoara operatiuni in aproximativ 70 de tari din intreaga lume. Va rugam sa vizitati http://www.pg.com pentru noutati si informatii suplimentare despre P&G si brandurile sale.

1 Surse: chestionar online aplicat pentru peste 1500 de consumatori, aprilie 2020

2 Sources: Black Swan social listening, March 2022; >200 deep qualitative conversations with consumers across EU markets.

Articole recomandate

Citeste si despre