Chicco a deschis cel de-al 8-lea magazin in Bucuresti

/ / Modificat: 2018-12-03
Chicco a deschis cel de-al 8-lea magazin in Bucuresti

A fost odata ca niciodata un tatic foarte fericit de nasterea primului sau baietel. Dintr-o multime de nume puse din timp pe lista, a fost ales Enrico. Si pentru ca toti copiii din lume au dreptul sa fie alintati, i s-a spus Chicco. Si taticul cel fericit s-a gandit cum ar putea sa isi ajute sotia, astfel incat sa aiba mai mult timp pentru minunea din viata lor, iar bebe sa creasca mare, sanatos si fericit.

La prima vedere pare o simpla poveste, dar aceasta a prins viata in anul 1958 si continua inclusiv in zilele noastre. Este povestea de succes a lui Pietro Catelli, fondatorul celui mai cunoscut brand pentru copii din lume: Chicco.

In urma cu 22 de ani, brandul Chicco a ajuns si in Romania. La sfarsitul lunii noiembrie, Chicco Romania a deschis un nou magazin in Bucuresti, intr-un centru comercial, dupa schimbarea strategiei de business de relocare a magazinelor stradale in malluri, investitia ajungand la 120.000 de euro.

Astfel, numarul magazinelor a ajuns la 8: sase stradale in Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Galati si Constanta si doua in malluri, in Timisoara si Bucuresti.

Magazinul din Bucuresti Mall, cu o suprafata de 145 metri patrati, gazduieste colectia de toamna-iarna 2018, jucarii, accesorii si produse pentru ingrijirea copiilor cu varsta cuprinsa intre 0 si 3 ani.

Conceptul este aliniat cu cel al magazinelor Chicco din intreaga lume, in conformitate cu “brand book-ul” italian.

In 2018, cele mai cumparate produse au fost carucioarele sport si cele duo (carucior si landou), hainutele si incaltamintea si o gama noua de biberoane, Natural Feeling. Prima achizitie este cea mai importanta pentru parintii aflati in asteptarea unui copil, astfel incat un bon mediu ajunge pana la 3.500 lei, acesta continand produse precum carucior, patut, hainute, precum si alte accesorii si cosmetice pentru bebelusi.

chicco2

Potrivit statisticilor Chicco, bugetul minim alocat pentru un carucior trio este de 1.500 de lei (321 de euro).

“Clientul Chicco este unul foarte bine informat, care stie cu exactitate ce doreste sa cumpere. Politica brandului este sa-l sustina foarte mult in cresterea copilului, mai ales daca se afla la primul. Noi organizam pentru viitorii parinti cursurile de puericultura “Scoala Parintilor” de 6 ani, in toate orasele in care avem magazine, in timp ce compania mama vine periodic cu produse noi, inovatoare si unice, extrem de utile in cresterea copilului“, precizeaza Ruxandra Burcea.

Bradul Chicco distribuie in prezent o gama completa de produse, fiind unica marca multi-specializata, care satisface toate nevoile copiilor si parintilor in peste 120 de tari din intreaga lume, fiind recunoscut ca lider de piata pe segmentul produselor de puericultura.

Pentru 2018, Chicco Romania estimeaza o cifra de afaceri de peste sase milioane de euro, in crestere cu 12% fata de 2017.

Articole recomandate

Citeste si despre