A&D Pharma a lansat un call-center pentru pacienti
Din luna iunie, pacientii din Romania aflati in cautarea unor produse farmaceutice cu disponibilitate redusa pot apela gratuit call-center-ul PharmAssist pentru a putea intra in posesia medicamentelor cautate.
PharmAssist este un serviciu dezvoltat special pentru pacienti de catre Grupul A&D Pharma, acesta putand fi apelat gratuit, de luni pana vineri, din orice retea de telefonie, la numarul verde 0800 500 800, in intervalul orar 08:00 – 18:00.
Pacientii pot afla informatii despre produse si pot solicita rezervarea acestora intr-o farmacie de proximitate afiliata programului PharmAssist. in cazul in care medicamentele solicitate nu sunt disponibile, echipa PharmAssist comanda produsele direct de la furnizori si le rezerva timp de 48 h in farmacia afiliata aleasa de pacient, acesta alegand sa le achizitioneze in functie de programul propriu.
Totodata, prin relatia stransa cu reprezentantii companiilor farmaceutice, echipa PharmAssist poate oferi informatii despre orice produs de care pacientii au nevoie.
„Am pregatit o echipa de profesionisti cu experienta atat in domeniul farmaceutic, cat si in comunicarea cu clientii, punand la dispozitie toate resursele Grupului A&D Pharma, care verifica in timp real disponibilitatea anumitor medicamente si care rezerva produsul solicitat de catre pacienti in cea mai apropiata farmacie afiliata programului PharmAssist. Astfel, pacientii castiga timp si se simt mult mai confortabil stiind ca au acces rapid la tratamentul prescris. Prin PharmAssist, tratamentul necesar se afla la un apel distanta”, declara Robert POPESCU, CEO A&D Pharma.