Kaufland Romania lanseaza campania „Traieste fresh” si o platforma digitala dedicata
Incepand din luna iulie, Kaufland Romania propune clientilor sai o noua abordare: "Traieste fresh", un concept bazat pe un stil de viata sanatos ce porneste de la prospetimea alimentelor consumate in fiecare zi si merge pana la o noua filosofie de viata.
Cu ocazia acestei campanii, Kaufland Romania lanseaza un proiect la nivel national, adresat tuturor romanilor: platforma digitala www.traiestefresh.ro, unde cititorii vor putea gasi in permanenta invitatii la noi provocari si experiente traite pentru prima data in viata: sfaturi si lucruri mai putin stiute despre rolul alimentelor proaspete in nutritie, oferite de dr. serban Damian, nutritionist, retete culinare in combinatii fresh marca Chef Foa si informatii despre cum sa ajungi la un stil de viata sanatos, impartasite romanilor de Andrei Rosu.
"Campania este o invitatie adresata clientilor nostri de a imbratisa un stil de viata fresh care presupune o nutritie echilibrata, sport, sa priveasca fiecare zi drept un nou inceput, sa fie deschisi la provocari si noutati, sa experimenteze ambitii si bucurii noi, sa profite de prospetimea fiecarei zile, impartasind aceasta filosofie de viata cu familia si prietenii", explica Valer Hancas, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland Romania.
Si, pentru ca a trai fresh inseamna a nu te teme de noi inceputuri si incercari, clientii Kaufland Romania vor putea castiga pe platforma peste 500 de premii aspirationale si fresh constand in Experiente pentru prima data-n viata. Printre acestea se regasesc excursii exotice, o calatorie cu familia in SUA, pentru a vizita Disney World si Universal Studios si o masina electrica. Informatiile suplimentare vor fi disponibile pe www.traiestefresh.ro si pe kaufland.ro/facebook.
Pe 5 iulie, ziua lansarii platformei, cei trei ambasadori ai proiectului – Chef Foa, Andrei Rosu si dr. Serban Damian – s-au aflat in magazinul Kaufland de pe strada Barbu Vacarescu pentru a interactiona cu clientii, carora le-au explicat importanta alimentelor, nutritiei si a stilului de viata fresh, iar discutiile au fost moderate de Cabral.
„In bucatarie, butonul de refresh este absolut necesar. Asta inseamna sa stii cand e nevoie sa imbunatatesti o reteta, sa cauti noi ingrediente sau condimente care sa aduca preparatelor un twist inedit. A gati fresh inseamna sa faci asocieri proaspete de arome: un sos picant, un accent mentolat, o textura usor crocanta”, a exemplificat Chef Foa ideea de fresh in gastronomie.
In premiera, tot pe 5 iulie, pe durata programului magazinului din Str. Barbu Vacarescu, clientii care au acceptat sa faca miscare, sub forma de genuflexiuni, sarituri cu coarda, vaslit la simulator sau simple miscari de inviorare, au fost recompensati de Kaufland cu vouchere de cumparaturi.
FRESH LA KAUFLAND: Conceptul „Traieste fresh” vine in continuarea unei preocupari consecvente pentru prospetime, preocupare pentru care Kaufland Romania e renumit. Compania acorda o atentie deosebita prospetimii in magazin, asigurand zilnic livrari de produse precum legume, fructe, lactate, carne, mezeluri printr-un traseu scurt de aprovizionare. Un hipermarket Kaufland primeste in fiecare dimineata mai multe sortimente de fructe si legume, iar improspatarea rafturilor se face si de mai multe ori in decursul unei zile. Calitatea carnii si a lactatelor este garantata pe de-o parte de furnizori, iar, pe de alta parte, de verificari si controale temeinice, de reguli si standarde interne Kaufland si europene care se aplica in fiecare etapa a procesului de aprovizionare.
De asemenea, Kaufland Romania este printre putinii retaileri care in acest moment au peste 50% din sortimente produse autohtone, procurarea acestora fiind prima optiune a companiei in politica de achizitii
In plus, Kaufland Romania se implica permanent in proiecte care promoveaza stilul de viata fresh. Printre acestea se numara Crosul Padurii, cea mai mare competitie de alergare de masa care susţine o cauza de mediu, organizata sub deviza "Alearga si impadureste romaneste!”. Totodata, retailerul are un vechi parteneriat cu Let’s Do It, Romania, alaturi de care a participat la diverse actiuni dedicate ecologiei, de la curatarea deseurilor pana la plantarea de puieti. La acestea s-a adaugat de curand sustinerea proiectului Atlantic Challenge, in care patru romani, printre care si Andrei Rosu, vor traversa pentru prima data Oceanul Atlantic intr-o barca cu vasle.