Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, se extinde pe nisa produselor dedicate ingrijirii copiilor si lanseaza Gerovital Kids, o gama completa de ingrijire a copiilor si bebelusilor. Sub promisiunea „Cu Gerovital Kids, igiena si ingrijirea sunt o joaca de copii”, gama duce mai departe traditia si dedicarea brandului Gerovital pentru ingrijire si prezinta acum formule ce protejeaza, inca de la nastere, pielea delicata a copiilor.
Gama vine ca o completare a cremei Petrini, blanda cu pielea bebelusilor si apreciata pentru efectul calmant asupra iritatiilor care pot aparea in zona scutecului, care a inregistrat o crestere medie anuala de pana la 14% in ultimii cinci ani.
Gerovital Kids cuprinde 12 produse, structurate pe trei categorii de varsta, in functie de nevoile specifice ale copiilor si de particularitatile fiecarui moment de ingrijire incepand din primele zile de viata. Vedetele noului portofoliu sunt produsele de tip spuma, delicate cu pielea copiilor si a bebelusilor, cu o textura fina si pufoasa si cu arome placute, pe gustul celor mici. Usor si distractiv de folosit, ele vin in sprijinul parintilor si al copiilor pentru a contribui la adoptarea unor ritualuri de ingrijire sanatoase, prin joaca.
Gama este usor de recunoscut la raft datorita simbolului distinctiv, Oita – personaj inofensiv, moale, asociat cu momentul somnului. Simbolul Oitei este integrat in identitatea vizuala a gamei in ipostaze diferite, specifice utilizarii fiecarui produs, devenind, astfel, atat personajul care ghideaza consumatorul la raft, cat si cel mai bun prieten al copilului in dezvoltarea unor obiceiuri sanatoase de igiena si ingrijire.
„Am pus traditia si stiinta din spatele Gerovital in slujba parintilor si a copiilor si am creat prima noastra gama dedicata exclusiv celor mici. In dezvoltarea gamei am adus impreuna exigentele parintilor si preferintele copiilor. Astfel, a rezultat o gama testata dermatologic, din ingrediente alese cu grija, care intruneste aceleasi calitati pe care consumatorii nostri le cunosc si le apreciaza la nivelul intregului portofoliu, dar care se apropie de copii prin textura si arome pentru a transforma igiena si ingrijirea in momente placute si distractive”, a declarat Monica Martin, Manager de Produs Farmec.
Pentru nou-nascuti, Gerovital Kids cuprinde cremele pentru zona scutecului Petrini si Petrini Forte, o spuma delicata pentru spalare si un ulei de ingrijire, iar pentru copiii mai mari au fost lansate doua geluri de spalare pentru par si corp, o pasta de dinti, o crema hidratanta de fata si corp si patru produse ingenioase de tip spuma – doua sapunuri lichide – Fresh Energy si Berry Party si doua spume de dus - Vanilla Puffs si Marshmallow.
Gama este usor de identificat la raft si este disponibila in toate supermarketurile, hipermarketurile, in reteaua de magazine proprii Farmec si Gerovital, dar si online, pe www.farmec.ro.
Despre Farmec S.A.
Farmec S.A. este una dintre cele mai mari si cu traditie companii din Romania. Portofoliul companiei impresioneaza o lume intreaga prin produse moderne, concepute in laboratoare performante. Compania are certificare internationala GMP si comercializeaza produsele din portofoliu in aproximativ 30 tari.
In luna iunie 2023, reteaua de magazine de brand detinute de Farmec cuprinde 10 magazine Farmec, localizate in Cluj-Napoca, Arad, Brasov, Sibiu, Targu Mures, Timisoara, Sighisoara, Iasi si 18 magazine Gerovital, care se gasesc in Bucuresti, Brasov, Constanta, Cluj-Napoca, Timisoara, Craiova, Ploiesti, Galati, Oradea, Sibiu, Targu Mures.