HOSPICE Casa Sperantei si Saatchi Creative Hub lanseaza un outdoor inedit: patul de spital plin cu sute de povesti

/ / Modificat: 2024-07-23
HOSPICE Casa Sperantei si Saatchi Creative Hub lanseaza un outdoor inedit: patul de spital plin cu sute de povesti

In Romania exista peste 22 000 de copii cu boli incurabile si doar 40 de paturi pentru acestia. Pentru a atrage atentie asupra acestui lucru, HOSPICE Casa Sperantei si Saatchi Creative Hub au creat impreuna un outdoor special: un pat de spital pe care se afla 550 de ursuleti de plus, fiecare simbolizand povestea unui copil bolnav.

Instalatia mobila va fi prezenta in mai multe zone importante din Bucuresti. Lansata in iulie la Cercul Militar, acesta se afla acum in Sun Plaza, si, incepand cu luna august, va fi amplasata in Piata Universitatii. Trecatorii pot scana codul QR de pe instalatie pentru a dona sau pot trimite un SMS cu textul TIMP la 8864.  Toate donatiile vor contribui la construirea Spitalului Sperantei de catre HOSPICE Casa Sperantei, oferind astfel cat mai multor copii un loc dedicat si ingrijiri paliative.

“Lupta pentru un loc pe patul din spital nu e singura lupta pe care noi o ducem la HOSPICE. Pentru un loc in mintea oamenilor care pot dona, se bat peste 550 de mesaje despre alegeri, campionate, festivaluri sau promotii de vara. Si nu e o lupta dreapta pentru un ONG care joaca in alta categorie de bugete. Asa ca ne-am indragostit din prima de ideea partenerilor de la Saatchi – o imagine memorabila ce traduce cu blandete o realitate dura pe care putini romani o cunosc, printr-un insight incarcat cu empatie.”, a declarat Tiberiu Coman Brand & Communication Manager, HOSPICE Casa Sperantei.

“Fiecare copil are o jucarie de plus pe care o indrageste si pe care o ia pretutindeni cu el. E jucaria-alinare, e jucaria-prieten-confident, e jucaria care iti da increderea ca nu esti singur. Am remarcat ca toti copiii care ajung la HOSPICE au o relatie si mai stransa cu plusul lor, e prietenul alaturi de care trec prin greutati, e cel care ii incurajeaza – tacut, dar gata oricand sa le ofere imbratisarea pufoasa. De aici ideea ca patul sa fie plin de plusurile copiilor care acum sunt pe listele de asteptare.”, a spus Mirela Nemtanu, CEO HOSPICE Casa Sperantei.

Sunt unele lucruri pe care ti-ai dori sa nu le afli. Pentru mine unul din ele a fost acela ca la noi in tara exista peste 22 000 de copii cu boli incurabile si doar 40 de paturi. Adica 550 de copii se bat pe un pat, pentru a primi ingrijirile paliative de care au nevoie. E greu sa pui intr-o imagine aceasta realitate. Dar cu ajutorul ursuletului de plus, un simbol al alinarii pentru orice copil, am reusit sa punem in scena un spectacol un pic mai optimist, la care speram sa ia parte cat mai multi trecatori si sa doneze.”, a explicat Cristiana Petre, senior copywriter Saatchi Creative Hub.

HOSPICE Casa Sperantei ofera servicii gratuite de ingrijire paliativa de peste 32 de ani. In toti acesti ani a adus alinare si speranta pentru mai bine de 50.000 de pacienti adulti si copii, impreuna cu peste 100.000 de apartinatori ai acestora. Organizatia are doua spitale cu servicii integrate, in Brasov si Bucuresti – construite exclusiv din donatii si sponsorizari – echipe mobile in 5 orase (Brasov, Bucuresti, Fagaras, Zarnesti si Giurgiu), un centru destinat copiilor la Adunatii-Copaceni, peste 100 de paturi pentru internare si 270 de angajati – toate aceste resurse fiind destinate ingrijirii persoanelor diagnosticate cu boli incurabile. 

Saatchi Creative Hub Bucharest este un ecosistem format din agentiile Saatchi & Saatchi si The Geeks, parte din Publicis Groupe, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume si cel mai mare din Romania.  

Credits:

Saatchi Creative Hub

Bogdan Costin – Creative Director

Laura Belc – Creative Director

Cristiana Petre – Senior Copywriter

Robert Soparlache – Senior Art Director

Madalina Stoica - Client Lead

Ema Radu – Senior Account Manager

Monica Grecu – Account Manager

Radu Carata – Video Editor

HOSPICE Casa Sperantei

Mirela Nemtanu – CEO

Tiberiu Coman – Brand & Communication Manager

Gina Matei – Senior Communication Specialist

Andrei Ivan – Junior Art Director

Bianca Stoian – Junior Brand Executive

Echipa ThinkDigital: 

Andreea Tivlica - Media Strategy

Dragos Cerbu - AdOps Director

Larisa Tonghioiu - AdOps Manager

Taguri Spital de copii

Articole recomandate

Citeste si despre