Oprah si Bono s-au dezlantuit la cumparaturi

/ / Modificat: 2006-10-16
Oprah si Bono s-au dezlantuit la cumparaturi

Vedeta de televiziune de peste ocean Oprah Winfrey si vocalul trupei U2 Bono au participat joi la Chicago in centrul comercial "Magnificent Mile" la promovarea unei noi linii vestimentare, accesorii si gadgeturi electronice, printre care si un model special de iPod, care vor fi vandute pentru a aduna noi fonduri destinate combaterii flagelului SIDA din Africa, informeaza vineri Associated Press receptionata de Rompres.


Vedeta de televiziune de peste ocean Oprah Winfrey si vocalul trupei U2 Bono au participat joi la Chicago in centrul comercial "Magnificent Mile" la promovarea unei noi linii vestimentare, accesorii si gadgeturi electronice, printre care si un model special de iPod, care vor fi vandute pentru a aduna noi fonduri destinate combaterii flagelului SIDA din Africa, informeaza vineri Associated Press receptionata de Rompres.

Marile companii Gap Inc., Apple Computer Inc., Motorola Inc., Converse Inc. si Emporio Armani au lansat o gama de produse "rosii" (culoarea simbol al luptei impotriva HIV/SIDA), iar un anumit procent din comercializarea acestora va fi indreptat spre Global Found, organizatie care sustine combatarea SIDA, a tuberculozei si malariei in statele Africane.



"Unii oameni nu sunt gata sa iasa pe strazi pentru astfel de cauze, asa ca am decis sa mergem noi acolo unde pot fi gasiti acesti oameni pentru a-i sensibiliza, iar locurile unde i-am putut gasi sunt marile centre comerciale", a declarat Bono pentru agentia citata. "Acum cand veti cumpara blugi si tricouri banii se vor indrepta spre Africa, spre mamele care au nevoie de medicamente impotriva SIDA pentru copii lor", a mai adaugat rockerul irlandez.  

      

Compania de articole vestimentare Gap, care si-a lansat vineri linia de produse "rosii" in magazine, a anuntat ca va dona jumatate din profituri organizatiei Global Fund.

Apple Computer Inc. va contribui la aceasta actiune umanitara cu 10 dolari din cei 199 de dolari cat costa un iPod nano acum de culoare rosie.

Cele doua vedete care au sosit la lansarea acestei actiuni umanitare din centrul comercial al orasului Chicago intr-o masina Ford Thunderbird de culoare rosie, au iesit din magazine cu bratele pline de pungi cu articolele cumparate. Bono si Oprah, cuprinsi de febra cumparaturilor, au trecut mai intai printr-un magazin Gap, apoi au trecut pragul unui magazin Apple. Nu au fost uitate nici magazinele Armani si Motorola.

Campania umanitara ce se bazeaza pe comercializarea unor produse rosii a inceput in aceasta primavara in Marea Britanie si s-a reusit pana in prezent strangerea a 12 milioane de dolari pentru programele de combatere a extinderii epidemiei de SIDA in Africa.

Sursa: Rompres        

16 Octombrie 2006

Articole recomandate

Citeste si despre